پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۸۳۳۰۹
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت با اشاره به گرانفروشی ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیونی خودرو‌های خارجی مونتاژ داخل، گفت: اخیراً سازمان حمایت به این موضوع ورود پیدا کرده تا آن‌ها را تعیین تکلیف کند.

شعار سال:  منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت در یک گفت و گوی تلویزیونی اظهار کرد: قیمت فروش خودرو‌های خارجی مونتاژ داخل، ۲ تا ۳ برابر قیمت‌های واقعی است؛ به این ترتیب خودرو‌های خارجی مونتاژ داخل بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان بالاتر از قیمت واقعی به فروش می‌رسند.

معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت گفت: برای کنترل این قیمت‌ها باید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اقدامات لازم را انجام دهد و از طرفی با شروع واردات خودرو، این خودرو‌ها نیز به قیمت واقعی خودشان برمی‌گردند.

وی افزود: به خاطر ممنوعیت واردات خودرو در سال‌های اخیر، خودرو‌های خارجی مونتاژی داخل توانسته‌اند بازار را به دست آورند و با قیمت بالا عرضه می‌شوند.

منطقی تاکید کرد: شورای رقابت این خودرو‌ها را از قیمت گذاری معاف کرده است، اما اخیراً سازمان حمایت به این موضوع ورود پیدا کرده تا آن‌ها را تعیین تکلیف کند.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۵۸۶۲۴۵، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین