پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: یکی از مشکلات اساسی شرکت آب و فاضلاب این استان بحث آبرسانی به ناحیه مهرگان بوده چراکه بزرگترین سایت مسکن مهر در استان قزوین است.

شعار سال: جلسه اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین با مضمون مدیریت بحران آب در دو منطقه شهر محمدیه و مهرگان در سالن جلسات در سالن جلسات باقرالعلوم(ع) مدیریت بحران این استان برگزار شد.

در این جلسه که با دستور رضا گروسی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تشکیل شده بود فرماندار شهرستان البرز، مدیرعامل آبفای شهری و شهردار شهر محمدیه، معاون شرکت آب منطقه‌ای، معاون فنی راه آهن شمال غرب کشور و دیگر مسؤولان حضور داشتند.

در جلسه اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قزوین به مشکلات آبرسانی به دو منطقه شهر محمدیه و مهرگان پرداخته شد و رضا گروسی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با بیان مشکلات مربوطه از حضار در جلسه راهکار خواستار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی شرکت آب و فاضلاب این استان بحث آبرسانی به ناحیه مهرگان بوده چراکه بزرگترین سایت مسکن مهر در استان قزوین است.

احمد هجران‌فر ادامه داد: طرح مسکن مهر به دلیل عدم حمایت‌های مالی نیمه‌کاره مانده که مشکلات آبرسانی به این منطقه یکی از مشکلات این طرح است که روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات کم‌آبی در استان قزوین بیان کرد: بعد از 30 تا 40 سال آبرسانی باید از ظرفیت‌های مازاد شهر محمدیه و مهرگان برای آبرسانی برای منطقه مهرگان استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین مطرح کرد: اگر در شهرهای حومه مهرگان آب‌های مازاد نداشتیم امروزه مهرگان بی‌آب بود و در حال حاضر نیز با نخستین شکستگی لوله، قطعی برق و افزایش دما با تنش بی‌آبی در مهرگان روبه‌رو هستیم.

هجران‌فر مطرح کرد: طی روزهای اخیر به دلیل افزایش دما و اوج مصرف آب برای نخستین بار مجبور به قطع کردن آب سه منطقه در شهر محمدیه شدیم.

این مسؤول یادآور شد: در این روزها مجبور به جیره‌بندی آب در منطقه‌های شهر محمدیه شدیم چر‌اکه آبی وجود نداشت تا بخواهیم استفاده کنیم و این وضعیت روز‌به‌روز در حال وخامت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اذعان کرد: بیشتر آب‌های شرب در این مناطق با کمبود مواجه بوده و تولید آب‌های چاه‌ها به 50 درصد رسیده است.

هجران‌فر عنوان کرد: برای رفع موقت مشکلات بی‌‌آبی در دو منطقه زیباشهر و مهرگان اقداماتی فوری از جمله حفر چاه‌های جایگزین مهندسی مجدد، مدیریت، کاهش فشار، صرفه‌جویی از سوی مردم و غیره در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در ادامه جلسه مسؤولان استان قزوین به ابراز مشکلات و راه‌حل‌هایی برای رفع بحران بی‌آبی در منطقه شهر محمدیه و مهرگان کردند و در آخر جلسه نیز با أخذ تصمیماتی و با تذکر مدیرکل بحران این استان برای سریع در وارد عمل شدن مسؤولان و همکاری یکدیگر سعی در رفع این مشکل داشتند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 14 تیر 1395، کد مطلب: 13950414000717:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
داستان این مسکن مهر ومشکلاتشون تمومی نداره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین