پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۱۲۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
به گزارش منطقه رزمایش نیروی زمینی سپاه در منطقه ارس، در سومین روز از این رزمایش جدیدترین پهپاد انتحاری پرسه زن با نام معراج ۵۲۱ و با سر جنگی‌های متفاوت عملیاتی شد.به گفته سردار کوهستانی، این پهپاد با قابلیت حمل توسط نفر، هم اینک در اختیار یگان‌های واکنش سریع نیروی زمینی از جمله یگان صابرین قرار دارد.

شعار سال: یگان‌های واکنش سریع نیروی زمینی سپاه به پهپاد‌های جدید انتحاری پرسه زن مجهز شدند.

به گزارش منطقه رزمایش نیروی زمینی سپاه در منطقه ارس، در سومین روز از این رزمایش جدیدترین پهپاد انتحاری پرسه زن با نام معراج ۵۲۱ و با سر جنگی‌های متفاوت عملیاتی شد.

تجهییز یگان صابرین به پهپادهای جدید انتحاری
سردار علی کوهستانی مسئول سازمان تحقیقات و جهاد خود کفایی نیروی زمینی سپاه در خصوص ویژگی‌های این پرنده گفت: وزن سرجنگی این پهپاد در سه رنج ۵۰۰ گرم، ۷۰۰ گرم و ۱۰۰۰ گرم (یک کیلوگرم) است.

وی افزود: این پرنده با مداومت پروازی ۵ تا ۱۵ دقیقه، دارای بردی معادل ۵ کیلومتر است.

تجهییز یگان صابرین به پهپادهای جدید انتحاری
به گفته سردار کوهستانی، این پهپاد با قابلیت حمل توسط نفر، هم اینک در اختیار یگان‌های واکنش سریع نیروی زمینی از جمله یگان صابرین قرار دارد.

این پهپاد از لانچر‌های کوچک در اختیار نیرو‌های پیاده پرتاب شده و کاربر آن می‌تواند آن را از طریق نمایشگری که در اختیار دارد، به سمت هدف موردنظر هدایت کند.

تجهییز یگان صابرین به پهپادهای جدید انتحاری
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق نیوز، تاریخ انتشار:۲۷ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۲۷۷۱۴، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین