پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ، در جلسه‌ای با مهدی تاج شرکت کرد و گزارشی از عملکرد خود را به رئیس فدراسیون در مدت سه ماهه‌ای که هدایت تیم ملی را برعهده داشت، ارائه کرد. کی روش صبح دیروز همراه با دستیاران خود ایران را به مقصد لیسبون ترک کرد.

شعار سال: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تهران را ترک کرد.

کارلوس کی‌روش و دستیارانش چهارشنبه هفته گذشته پس از حذف تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همراه با سایر اعضای این تیم به تهران بازگشتند.

کی‌روش که در این مدت از کاخ سعد آباد بازدید کرد، صبح امروز همراه با دستیاران خود ایران را به مقصد لیسبون ترک کرد.

کارلوس کی‌روش گزارش عملکرد خود را به فدارسیون ارائه کرد و از ایران رفت
این در شرایطی است که وی پیش از ترک تهران، در جلسه‌ای با مهدی تاج شرکت کرد و گزارشی از عملکرد خود را به رئیس فدراسیون در مدت سه ماهه‌ای که هدایت تیم ملی را برعهده داشت، ارائه کرد.

کارلوس کی‌روش گزارش عملکرد خود را به فدارسیون ارائه کرد و از ایران رفت
حال باید دید مدیران فدراسیون فوتبال در روز‌های آینده چه تصمیمی درمورد ادامه همکاری با سرمربی پرتغالی می‌گیرند. البته قرارداد کادرفنی تیم ملی پس از حذف در جام جهانی با فدراسیون به اتمام رسیده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبر ورزشی، تاریخ انتشار:۱۳ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۳۸۹۳۹۴، www.khabarvarzeshi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین