پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۴۳۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
 محسن برهانی استاد حقوق فعال در نقد احکام اعدام نوشت: معلمی در ⁧ دانشگاه تهران⁩ افتخاری است کم‌نظیر، اما نه آنقدر مهم که نکات حقوقی و شرعی را تذکر ندهم و بر حقوق قانونی مردم و خطوط قرمز شریعت، تأکید ننمایم.

شعار سال: استاد حقوق فعال در نقد احکام اعدام نوشت: معلمی در ⁧ دانشگاه تهران⁩ افتخاری است کم‌نظیر، اما نه آنقدر مهم که نکات حقوقی و شرعی را تذکر ندهم و بر حقوق قانونی مردم و خطوط قرمز شریعت، تأکید ننمایم.

محسن برهانی در توئیتی نوشت، معلمی در ⁧ دانشگاه تهران، ⁩ افتخاری است کم‌نظیر، اما نه آنقدر مهم که نکات حقوقی و شرعی را تذکر ندهم.

محسن برهانی، استاد حقوق فعال در نقد احکام اعدام نوشت:

معلمی در ⁧ دانشگاه تهران⁩ افتخاری است کم‌نظیر، اما نه آنقدر مهم که نکات حقوقی و شرعی را تذکر ندهم و بر حقوق قانونی مردم و خطوط قرمز شریعت، تأکید ننمایم. پرونده‌سازان و دروغ‌پردازان برای اخراج در تلاشند غافل از اینکه تدبیر امور در دست خداوند قادر متعال است.

‌حسبُنا اللهُ و نعمَ الوکیل

نقد احکام محاربه، تاوان دارد؟ انتقاد استاد حقوق از تلاش پرونده‌سازان برای «اخراج» او از دانشگاه

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۳۹۲۸۰۷۴، donya-e-eqtesad.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین