پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۴۵۸
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
سازمان بازرسی کل کشور بالاخره گویا اندکی خود را تکان داده و ورود موثر به اقدامات خلاف قانون دستگاه های دولتی را در دستور کار قرار داده است. بر اساس اخبار دریافتی، سازمان بازرسی فرصتی ۵ روز به وزیر ارتباطات برای اصلاح مصوبه اخذ هزینه ثابت ماهانه از مشترکین تلفن های ثابت داده است.

شعار سال: بر اساس اطلاعات دریافتی، سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که ریاست کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را عهده‌دار است، اطلاع داد که هزینه‌های ماهانه تعیین شده برای مشترکین تلفن‌های ثابت از سوی کمیسیون مزبور، فاقد ملاحظات قانونی است. سازمان بازرسی در بخش دیگری از نامه خود با تعیین ضرب الاجل برای وزیر ارتباطات، از وی خواسته است که طی ۵ روز کاری با رعایت ملاحظات قانونی در رابطه با مصوبه کمیسیون مربوطه، اقدام نموده و نتیجه را گزارش نماید.

فرصت ۵ روز سازمان بازرسی به وزیر ارتباطات جهت اصلاح مصوبه اخذ هزینه ثابت ماهانه از مشترکین تلفن

لازم به توضیح است که با ابلاغ این مصوبه، بخش زیادی از شهروندان این گونه برخوردها را فاقد وجاهت شرعی و قانونی دانسته و به شیوه های مختلف بر آن اعتراض نمودند، اما شرکت مخابرات کمترین توجهی به این اعتراضات ننموده و اقدام به کسر مبلغ در آخرین قبوض ارسالی نمود. 

فرصت ۵ روز سازمان بازرسی به وزیر ارتباطات جهت اصلاح مصوبه اخذ هزینه ثابت ماهانه از مشترکین تلفن

مردم این شیوه فعالیت را ، کشور داری از جیب شهروندان تعبیر نموده و خواهان تغییر مصوبه بودند. برخی از آیات عظام ، سازمان حمایت از مصرف کننده و مراجع سازمانی دیگر هم درخصوص این مصوبه اعلام شبهه ، ابهام و توصیه به ترک نموده بودند. 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال نیز همسو با مخالفت های مردمی، مراتب اعتراض خود را در چند نوشتار منتشر نمود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین