پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۳۸۶۴۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
"اعمال آثار مربوط به اعلامیه بانک مرکزی در صورت های مالی سال ۹۵ بانک ها و نیز اعلام پیش بینی آتی این رخداد" از جمله الزامات بازگشت نماد بانکی ها به تالار شیشه ای است.

شعارسال: از نیمه تیرماه امسال تاکنون به دلیل برخی ابهامات در برگزاری مجامع عمومی، نماد گروه بانکی به عنوان دومین صنعت بزرگ بازار سرمایه در تالار شیشه ای غایب هستند.

بر این اساس عصر امروز مدیران عامل بانک های ملت، تجارت، پست بانک و صادرات با رئیس سازمان بورس اوراق بهادار جلسه ای خواهند داشت تا بانک ها را برای بازگشت، یک قدم به تالار شیشه ای نزدیک کنند.

بر این اساس دلیل اصلی غیبت طولانی مدت بانکها اختلاف نظر سازمان بورس با بانک مرکزی و سازمان حسابرسی نیست و عامل اصلی این اتفاق را باید الزام بانک ها به استانداردسازی صورت های مالی خود بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی(IFRF) توسط بانک مرکزی قلمداد کرد.

با این وجود نکته قابل توجه در این زمینه آرایش جدید صورت های مالی بانک ها بر اساس این استانداردهاست که موجب اعلام زیان آنها بر اساس صورتهای گزارشگری نوین بانک مرکزی شده است و بر این اساس "اعمال آثار مربوط به اعلامیه بانک مرکزی در صورتهای مالی سال 95 بانکها و نیز اعلام پیش بینی آتی این رخداد" از جمله الزامات بازگشت نماد بانکی ها به تالار شیشه ای می باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 6 آذر 1395، کدمطلب: 1251206 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین