پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۷۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
مهدی خطیبی مدیرعامل "ایران خودرو" به طور ناگهانی برکنار شد. مراسم تودیع و معارفه هم امروز به سرعت و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.ایرنا (خبرگزاری دولت) و سخنگوی وزارت صمت دو موضوع متفاوت را به عنوان دلیل برکناری یا تغییر نوشته اند. دلیل برکناری را واگذاری خودرو خارج از ضابطه به برخی مدیران و سخنگوی وزارت صمت دلیل تغییر را تغییر هیات مدیره اعلام کرده است.

شعار سال: دلیل برکناری، واگذاری خودرو خارج از ضابطه به برخی مدیران و سازمان‌های دولتی است.

مدیرعامل "ایران خودرو" به طور ناگهانی برکنار شد. مراسم تودیع و معارفه هم امروز به سرعت و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

 ایرنا (خبرگزاری دولت) نوشت: با برکناری مهدی خطیبی از مدیرعاملی ایران خودرو، علیمردان عظیمی عضو هیات مدیره سایپا جانشین او شد.

ایرنا (خبرگزاری دولت) و سخنگوی وزارت صمت دو موضوع متفاوت را به عنوان دلیل برکناری یا تغییر نوشته اند.

دلیل برکناری را واگذاری خودرو خارج از ضابطه به برخی مدیران و سخنگوی وزارت صمت دلیل تغییر را تغییر هیات مدیره اعلام کرده است.

خطیبی از ایران خودرو رفت و عظیمی بعنوان مدیرعامل آمد؟ مثلا چیزی عوض می‌شود؟!

ایرنا دلیل برکناری را به نقل از "برخی منابع آگاه در وزارت صمت و ایران‌خودرو" این گونه نوشت:‌"واگذاری خودرو خارج از ضابطه به برخی مدیران و سازمان‌های دولتی، دلیل این برکناری بوده است".

امید قالیباف-سخنگوی وزارت صمت- در این رابطه اظهار کرد: با تغییراتی که در ترکیب سهامداران ایران‌خودرو در مجمع عمومی این شرکت اتفاق افتاد، مهدی خطیبی از مدیرعاملی ایران خودرو کنار رفت و علیمردان عظیمی جای وی را گرفت. در همین راستا سه نفر از پنج عضو هیات مدیره ایران‌خودرو نیز تغییر کردند.

سایپا و ایران خودرو، بزرگترین خودروسازان ایران هستند. "ایران خودرو" با نام قبلی "ایران ناسیونال" ۶۰ سال قبل تاسیس شد و پیکان اولین خودروی تولیدی اش بود.

ایسنا هم نوشت: ٩ بهمن ماه سال گذشته بود که مهدی خطیبی پس از شایعه‌های بسیار بر سر تغییر فرشاد مقیمی (مدیرعامل اسبق ایران‌خودرو) بر صندلی مدیریت عاملی این گروه خودروسازی تکیه زد.

مراسم تودیع و معارفه نیز عصر امروز برگزار شد.

خطیبی از ایران خودرو رفت و عظیمی بعنوان مدیرعامل آمد؟ مثلا چیزی عوض می‌شود؟!

حال پس از گذشت ١٣ ماه، مهدی خطیبی نیز از این سمت کنار رفته و جای خود را به علیمردان عظیمی، عضو هیات مدیره سایپا داد.

علیمردان عظیمی پیش از این رئیس هیات مدیره شرکت سایپا بوده و عضویت هیات مدیره شرکت‌هایی نظیر فنرسازی زر، توسعه بازرگانی برنا و سایپا پرس، مدیرکل دفتر مرکز حقوقی و مدیرکل بازرسی گروه سایپا را نیز در کارنامه خود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۷ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۸۰۴۹۰، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
0
0
بببببللللههههه دوباره قیمتها بالا میره اینبار با سرعت بیشتر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین