پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه ۷۰ درصد پرونده های ارسالی به مراجع حل اختلاف در برخی شهرستان ها بویژه بابلسر و محمود آباد با سازش و توافق برطرف می شود، یک افتخار است، گفت: این رفع اختلافات بصورت سازش و توافق نشان از بین کارگر و تولیدکننده هیچ تفاوتی در استان وجود ندارد
شعارسال: کامران اصغری چهارشنبه در نشست نهادها، تشکیلات کارگری و بازنشستگان تامین اجتماعی با استاندار مازندران با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید در مراجع حل اختلاف در خصوص مشکلات کارگری ۳۰ هیئت در استان تشکیل شده است، اظهارداشت: هیئت حل اختلاف و بدوی در شهرستان های برزگ همچون آمل، بابل، قائم شهر، بهشهر و تنکابن که از نظر کارگری و تولید بالاتر هستند، تشکیل شده و مشکلات بین کارگر و کارفرما با سازش و توافق حل می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه ۷۰ درصد پرونده های ارسالی به مراجع حل اختلاف در برخی شهرستان ها بویژه بابلسر و محمود آباد با سازش و توافق برطرف می شود، یک افتخار است، تصریح کرد: این رفع اختلافات بصورت سازش و توافق نشان از بین کارگر و تولیدکننده هیچ تفاوتی در استان وجود ندارد.

اصغری بیان کرد: امروز با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور و استان بهترین کار و افتخار را برای استان مازندران جامعه کارگری ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به ۹ هزار و ۲۸۷ پرونده در ۷ ماه سال جاری جهت رسیدگی در هیئت تشخیص، اذعان داشت: از این میزان پرونده بیش از دو هزار پرونده به هیئت حل اختلاف ارسال شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به تشکیل اتاق فکر در وزارت تعاون، افزود: مازندران یکی از استان های کشور عضو اتاق فکر وزارت تعاون است.

اصغری بیان کرد: علارغم مشکلات اقتصادی در سال جاری تعداد پرونده ها نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در هیئت حل اختلاف ۷ هزار و ۷۷۲ پرونده منجر به سازش شد، اذعان داشت: از تعداد بیش از ۹ هزار پرونده در هیئت تشخیص بیش از دو هزار پرونده دادخواست و تعداد آراء صادره حل اختلاف دو هزار و ۶۳ پرونده در استان است.

مدیرکل تعاون مازندران خاطرنشان کرد: در استان مازندران با اعتبار تشکلات کارگری تا آبان ماه سال جاری ۵۲۶ کانون در استان وابسته به تشکل های کارگری وجود دارد.

اصغری با اعلام اینکه بین کارگران، تولید کنندگان، دستگاههای دولتی تعامل ایجاد شده و تنش های کارگری را در استان به حداقل رساندیم، افزود: ارتباط بین تولید کننده و کارگران موجب کار و تولید بیشتر در استان می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری کاسپین، تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1395، کدخبر: 171267، www.caspress.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
سازش یا خلاص شدن از یک شر بی خود و نابجا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین