پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۸۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از فعالیت ۲۱ مدرسه آموزش از راه دور در استان خبر داد.

شعار سال: سالار قاسمی با اشاره به سالروز تأسیس مدارس آموزش از راه دور اظهار داشت: ششم آذر ماه سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور نامگذاری شده است و اساساً رسالت آموزش از راه دور به عنوان یک نظام مکمل و به عنوان یک فرصت دوم آموزشی برای بازماندگان از تحصیل است.

وی افزود: امسال ۲۱ واحد آموزش از راه دور در استان قزوین فعالیت دارند که بالغ بر ۲ هزار و ۶۵۱ نفر در این مدارس تحصیل می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: ۲۱ مدرسه آموزش از راه دور در ۱۰ منطقه استان شامل آبیک ۲ مدرسه، البرز ۵ مدرسه، بویین زهرا ۳ مدرسه، اسفرورین ۱ مدرسه، ضیاءآباد ۱ مدرسه، آوج ۲ مدرسه، تاکستان ۲ مدرسه، ناحیه یک قزوین ۲ مدرسه، خرمدشت ۲ مدرسه و ناحیه دو قزوین ۱ مدرسه، تشکیل شده است.

قاسمی اضافه کرد: باید در راه اندازی و جذب دانش آموز در این مدارس تلاش گردد، این گونه مدارس فرصت آموزشی برای بازماندگان از تحصیل فراهم می کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 7 آذر 95 ، کد مطلب: 3835191: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین