پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۸۷۹۹۷
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
دکتر فرهاد دانشجو، رییس دانشگاه تربیت مدرس از برنامه دانشگاه برای ساخت ٥٠٠٠ واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیات علمی و کارمندان خبر داد.

شعار سال: دکتر فرهاد دانشجو، دانشگاه تربیت مدرس را دانشگاه پیشتاز در امر واگذاری مسکن به دانشگاهیان عنوان کرد و گفت: این اقدام مثبت دانشگاه تربیت مدرس سبب فراگیری آن در میان سایر دانشگا‌های کشور خواهد شد.

رییس دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه تربیت مدرس و شهرداری تهران برای ساخت ٥٠٠٠ واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیات علمی و یاوران علمی (کارمندان)، ۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ منعقد شد.

وی تاکید کرد: اقدام دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشگاه پیشتاز در امر واگذاری مسکن به اعضای هیأت علمی و کارکنان، بازتاب‌های مثبتی در میان سایر دانشگاه‌ها داشته و سبب شده دیگر دانشگاه‌ها در این مسیر گام نهاده و در جهت ساخت و واگذاری مسکن به اعضای هیات علمی و کارمندان خود پیگیری‌ها و اقدامات لازم را انجام دهند.

دکتر دانشجو افزود: در این راستا دانشگاه تهران نیز پس از دانشگاه تربیت مدرس، تفاهم‌نامه همکاری جهت ساخت و سرمایه‌گذاری برای تولید ۷ هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و یاوران علمی (کارمندان) دانشگاه تهران با شهرداری تهران منعقد نمود که این امر نشان از حرکت مهم و تأثیرگذار دانشگاه تربیت مدرس دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تأمین مسکن و نام بردن از آن به عنوان یکی از اولویت‌های اقتصادی خاطر نشان کرد: بسیار خرسندیم که در مسیری قدم نهاده‌ایم که با مرتفع نمودن معضل مسکن دانشگاهیان، سبب ایجاد امید و انگیزه در آنان و نیز کاهش میزان مهاجرت نخبگان و اساتید خواهد شد و ثمرات آن برای دانشگاهیان و همچنین نظام جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: دانشگاه‌های کشور با همدلی، تلاش و پیگیری مجدانه در مسیر خانه‌دار شدن اعضای هیات علمی و کارکنان گام بردارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر:۱۴۰۲۰۲۰۳۰۰۶۸۲، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین