پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۲۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه برگزار شد.

شعارسال: آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) برگزار شد.

انتخاب سردار عابد به فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

در این مراسم با حکم فرمانده کل سپاه سردار عبدالرضا عابد به عنوان فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) معرفی شد و از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار سیدحسین هوش‌السادات فرمانده پیشین قرارگاه در مدت تصدی این سمت نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتخاب سردار عابد به فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

سردار عابد در دوران دفاع مقدس فرماندهی لشکر ۲۲ بیت‌المقدس کردستان و فرماندهی یگان‌های مهندسی سپاه را در کارنامه خود دارد و پس از آن در سال‌های متمادی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در سمت‌هایی همچون فرماندهی قرارگاه، فرماندهی قرب کربلا و نیز مدیرعامل هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی ایفای نقش کرده است.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11اردیبهشت1402، کدخبر: 2887769، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین