پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۳۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
در خبر‌ها با غرور می‌آورند که ۴۸ ساعت بعد از بازدید رئیس قوه قضائیه، ۲۹۰۰ تن ذرت آلوده از بندر امیرآباد تخلیه شد. درست، اما کسی نمی‌گوید که قرار است چطور امحا شود؟ قرار است از کدام دامداری‌ها سر در بیاورد و افلاتوکیسی سرطان زا را وارد شیر و گوشت دام‌های سبک و سنگین و مرغ‌ها کند؟ قرار است کجا دفن شود و آلودگی محیط زیست را سبب گردد؟ قرار است در کدام کارخانه تبدیل به الکل شود؟ قرار است کجا سوزانده شود؟ باور بفرمائید که ذرت آلوده، یخ نیست که آب شده و بخار شود و یا پرنده نیست که بپرد و از استان مازندران به آن سوی آب‌های گرم خلیج فارس، مهاجرت کند. منتظر دریافت توضیحات از استاندار مازندران و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان هستیم.

شعار سال: قوه قضاییه اعلام کرد: ۴۸ ساعت پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه به مازندران، با همراهی و همکاری جدی دولت محموله ۲۹۰۰ تنی ذرت آلوده از بندر امیرآباد بهشهر ترخیص و تخلیه شد.

۲۹۰ کامیون ده تن مملو از ذرت آلوده، به چه طریقی در بندر امیرآباد امحا می‌شود؟
حجت‌الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران در این مورد اظهار داشت: در پی سفر اخیر رئیس قوه قضائیه و بازدید رییس دستگاه قضا از بنادر امیرآباد و نوشهر و کالا‌های رسوب شده در این بنادر، جلسه ویژه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران با حضور اعضای این ستاد تشکیل شد.

این مقام قضایی ادامه داد: در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مقرر شد با نظارت دادستان مرکز مازندران و دادستان‌های شهرستان مربوطه، نسبت به تعیین تکلیف محموله‌های دپو شده و ترخیص و تخلیه آن در کمترین زمان ممکن اقدام گردد.

۲۹۰ کامیون ده تن مملو از ذرت آلوده، به چه طریقی در بندر امیرآباد امحا می‌شود؟
اکبری افزود: با همراهی و همکاری دولت و ۴۸ ساعت پس از سفر رئیس دستگاه قضا به مازندران، محموله ۲۹۰۰ تنی ذرت آلوده که حسب اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره استاندارد، فاقد مصرف دامی بوده، با مجوز مراجع زیربط جهت مصارف صنعتی از جمله الکل سازی، تخلیه و به مقصد شرکت الکل سازی در یکی از استان‌های مرکزی حمل شد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان نسبت به تشکیل پرونده برای مدیران متخلف که با ترک فعل زمینه ساز تضییع حقوق بیت المال شوند اقدام و با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۱ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۳۶۶۵۲۶، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین