پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۳۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
جمعی از فرزندان و خانواده‌های شهدا در شهرستان پلدختر در دیدار با امام جمعه شهرستان از بی‌توجهی مسئولان شهرستان به شهدا و خانواده‌های آنها انتقاد کردند.

شعار سال:


جمعی از فرزندان و خانواده‌های شهدا در شهرستان پلدختر صبح امروز با امام جمعه شهرستان دیدار و از بی‌توجهی مسئولان شهرستان به شهدا و خانواده‌های آنها انتقاد کردند و خواستار رسیدگی امام جمعه به این موضوع شدند

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد سوری امام جمعه پلدختر در این دیدار اظهار داشت: شهادت روشن‌ترین چراغ زندگی انسان‌ها و زیباترین و بهترین نوع مرگ است.

وی بر ضرورت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان تأکید کرد و افزود: شهیدان قهرمانان جامعه هستند و رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا باید در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه پلدختر بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان به فرزندان شاهد تأکید و تصریح کرد: فرزندان شهدا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند زیرا آرامش امروز جامعه مدیون جانفشانی خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

انتقاد امام جمعه پلدختر از عملکرد برخی مسئولان

وی عنوان کرد: وقتی پای درد دل فرزندان شهدا می‌نشینیم مشکلاتشان هنوز برطرف نشده و دغدغه‌هایی دارند که در دیدارهای بعدی مسئولان باید پاسخگو باشند زیرا بیشتر حرف دل و صحبت‌های فرزندان شهدا این است که مسئولان شهرستان پاسخگو نیستند.

سوری بیان کرد: خانواده معظم شهدا ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند و لازم است مسئولان شهرستان پلدختر در راستای برطرف شدن مشکلات فرزندان شهدا گام بردارند چراکه خدمت به آنها برای مسئولان افتخاری بزرگ و توفیق الهی است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم اختلاف بین شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران پلدختر در زمینه نصب تصاویر شهدا در سطح شهر حل شود تا شاهد نصب تصاویر شهدا در این شهر باشیم.

امام جمعه پلدختر گفت: عملکرد بعضی از مسئولان شهرستان پلدختر سبب دلسردی است و بعضی برخوردها نا امیدی را در جامعه تزریق می کند

بی توجهی مسئولان پلدختر به خانواده‌های شهدا

مرتضی نورعلیوند فرزند شهید پلدختری نیز در این دیدار اظهار داشت: با توجه به این که مسئولان شهرستان پلدختر ثابت کردند که تعهدی به شهدا و خانواده‌هایشان ندارند.

وی افزود: در نظر است خانواده شهدا صاحبان اصلی انقلاب در یک برنامه رسمی مانع ورود مسئولان خاطی در مراسم غبارروبی گلزار شهدا شوند.

نورعلیوند بیان کرد: از اصحاب رسانه شهرستان می‌خواهیم این موضوع را جهت تنویر افکار عمومی به گوش مسئولان کشوری برسانند تا از چنین اقدامی که سبب ناراحتی مقام معظم رهبری و خانواده شهدا می‌شود در جاهای دیگر کشور جلوگیری و برای مردم معرفی شوند.

وی عنوان کرد: متأسفانه بعضی از مسئولان پس از رسیدن به قدرت خود را وامدار نظام، مردم و خانواده شهدا نمی‌دانند و همین موضوع تلنگری جدی برای آنها است.

عدم ساماندهی گلزار شهدای پلدختر

صحبت‌الله لطوند دیگر فرزند شهید پلدختری نیز اظهار داشت: گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام ساماندهی نشده و تصاویر شهدا با توجه به پیگیری‌های سال گذشته در سطح شهر نصب نشده است.

وی افزود: تاکنون نه تصویری از شهدا نصب شده و نه گلزار شهدای شهر پلدختر ساماندهی شده و نه برای یادمان شهدای گمنام این شهر کاری شده است.

حسین سرمالیان دیگر فرزند شهید شهرستان پلدختر نیز اظهار داشت: بعضی از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر پلدختر بدون نام شهید هستند از مسئولان مربوطه می‌خواهیم در این زمینه اقدام کنند.

لزوم نام‌گذاری خیابان ‌های پلدختر به نام شهدا

وی افزود: نام شهدا بر سر در خیابان‌ها و کوچه‌ها یک نشانه و تذکر است تا یادمان نرود آرامش امروز نتیجه تحمل سختی‌ها و رنج‌های انسان‌هایی است که از خود گذشتند تا امروز دغدغه آرامش نداشته باشیم.

سرمالیان بیان کرد: نامگذاری خیابان‌ها و کوچه‌هایی که تا کنون به نام شهید نام‌گذاری نشده مرهمی بر دل داغدار و منتظر مادران و پدرانی که هنوز هم چشم به راه فرزندانشان هستند.

وی عنوان کرد: وضعیت و مدیریت شهرستان را مشاهده می‌کنیم ناراحت می‌شویم دو روز گذشته آب آشامیدنی شهر پلدختر بدون اطلاع قبلی هشت ساعت قطع بود و مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهرستان هیچگونه اطلاع‌رسانی نسبت به قطع آب آشامیدنی نکردند که این امر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۰۹ آذر 1395، کد مطلب: 1253327 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین