پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۷۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
خادمی شامگاه شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ساماندهی مزار شهدا را از جمله موارد مهم مورد توجه دولت دانست واظهار کرد موزه آثار دفاع مقدس به صورت ویژه رسیدگی شود تا همزمان با پنج استان دیگر به بهره‌برداری برسد.اوبا بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در بحث ایثار و شهادت داشته است، افزود: مردم و بخش خصوصی نیز باید پای کار بیایند تا این مهم به نحو احسن پیگیری شود.

شعارسال: سید موسی خادمی گفت:دولت تدبیر و امید در بحث فرهنگ ایثار و شهادت و خانواده‌های شهدا توجه لازم را داشته است.

 خادمی شامگاه شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ساماندهی مزار شهدا را از جمله موارد مهم مورد توجه دولت دانست واظهار کرد موزه آثار دفاع مقدس به صورت ویژه رسیدگی شود تا همزمان با پنج استان دیگر به بهره‌برداری برسد.

اوبا بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در بحث ایثار و شهادت داشته است، افزود: مردم و بخش خصوصی نیز باید پای کار بیایند تا این مهم به نحو احسن پیگیری شود.

خادمی با اشاره به اینکه در بحث اشتغال بیش از ۳۶۰ نفر از خانواده‌های ایثارگران و ۱۴۰ نفر از خانواده شهدا مشغول با کار هستند، تصریح کرد: با این وجود هنوز حق خانواده شهدا در بحث اشتغال به خوبی ادا نشده و شاهد مشکل فرزندان ایثارگران در این رابطه هستیم.

او با بیان اینکه دستگاه‌های ذی‌ربط موظف به پیگیری‌های لازم هستند، خاطر نشان کرد: تمامی استخدامی‌ها حتی در حوزه خصوصی توجه لازم را به این افراد داشته باشند.

خادمی ضمن اشاره به آمار بالای بیکاری در کشور گفت: این آمار در استان نیز بالا بوده و لازم است در مباحث استخدامی از قوانین و بخش‌نامه‌های مربوط به این حوزه تخطی نکنیم. برای همین سهمیه ایثارگران و شهدا در استخدام‌ها مدنظر قرار گیرد.

به گفته او جلسات و شورای فرهنگ ایثار و شهادت باید به سمت فرهنگ‌سازی در تمامی زمینه‌ها سوق داده شود.

خادمی با بیان اینکه امروز ایثارگری در حوزه اقتصادی است، تاکید کرد: طی این ایام ایثارگری در بخش اشتغال آفرینی نمود پیدا می‌کند.

او با بیان اینکه جامعه ما بستر پذیرش ایثارگری از جنس متفاوت نسبت به گذشته را دارد،افزود: در این راستا کار ترویج را باید به حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی هدایت کنیم.

خادمی بیان کرد: این جامعه بستر پذیرش فرهنگ ایثارگری را دارد و باید این فرهنگ را با نسل حاضر و آینده به خوبی انتقال دهیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار:2دی 1397 ، کدخبر:791016 www.borna.news ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
0
شهدا و ایثارگران انقد قابل احترام هستن انقد بزرگوار هستن که هرکاری براشون انجام بدیم بازهم به نظر بنده کمه و هیچ وقت جبران نمیکنه کار اون بزرگواران رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین