پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۳۸۹۵۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مالیات بیش از نیمی از صاحبان مشاغل صفر شد، گفت: مالیات حدود ۹۰ درصد صاحبان مشاغل نیز کمتر از ۲۰ میلیون تومان برای یک سال تعیین شده است . ما اطلاع دقیقی از وضعیت شهرستان ها نداریم اما در شهر تهران به هر مغازه ای که مراجعه می کنیم (سوپر مارکت)، رقمی بین 60 تا 100 میلیون تومان را برای مالیات خود عنوان می کنند. نمی شود با این حد پراکنش نتیجه گرفت که کاسب دروغ می گوید. یک جای کار دارد می لنگد آقای رئیس. به زودی به حقیقت خواهیم رسید.

شعارسال: سیدهادی سبحانیان رییس سازمان امور مالیاتی با اشاره به آمار‌های مالیات‌های مربوط به تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم تاکید کرد: مالیات مقطوع موضوع تبصره ماده ۱۰۰ ق. م. م بر اساس داده‌های متقنِ عملکرد اقتصادی افراد محاسبه شده است.

جزئیات مالیات پرداختی مودیان تبصره ماده ۱۰۰+ چرا کاسب های تهرانی اینقدر می نالند جناب رئیس سازمان مالیاتی؟

وی افزود: با همین اطلاعات، مالیات بیش از نیمی از صاحبان مشاغل صفر و مالیات حدود ۹۰ درصد کمتر از ۲۰ میلیون تومان برای یک سال تعیین شده است.

جزئیات مالیات پرداختی مودیان تبصره ماده ۱۰۰+ چرا کاسب های تهرانی اینقدر می نالند جناب رئیس سازمان مالیاتی؟

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28خرداد1402، کدخبر: 2912899، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین