پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۸۰۴
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
برخی از سارقین خودرو در لحظه مواجه با پلیس و بدلیل ترس و غافلگیری ، اعتماد به نفس کاذب در خصوص مهارت رانندگی خود و بی شعوری در بحران، به فکر فرار افتاده و بر جرایم ارتکابی خود، چند جرم فرار از دست پلیس و تصادف منجر به خسارت به خودروی دزدیده شده و خودروی دیگر شهروندان را می افزایند. غافل از اینکه راننده خودروهای گشت ویژه پلیس ، دارای مهارت های آزمون شده هستند. غافل از اینکه پلیس عموما طرح مهار را اجرا می کند. غافل از اینکه حق شلیک پلیس، خودروی سرقتی را زمین گیر خواهد کرد.

شعارسال: برخی از سارقین خودرو در لحظه مواجه با پلیس و بدلیل ترس و غافلگیری، اعتماد به نفس کاذب در خصوص مهارت رانندگی خود و بی شعوری در بحران، به فکر فرار افتاده و بر جرایم ارتکابی خود، چند جرم فرار از دست پلیس و تصادف منجر به خسارت به خودروی دزدیده شده و خودروی دیگر شهروندان را می‌افزایند. غافل از اینکه راننده خودرو‌های گشت ویژه پلیس، دارای مهارت‌های آزمون شده هستند. غافل از اینکه پلیس عموما طرح مهار را اجرا می‌کند. غافل از اینکه حق شلیک پلیس، خودروی سرقتی را زمین گیر خواهد کرد.
در فیلم زیر، نمونه‌هایی از این شیوه رانندگی ارایه شده و بتدریج بر تعداد ویدئو‌های منعکس شده، اضافه خواهد شد.

تعداد بازدید : 45

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعارسال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین