پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۰۶۷
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه به ماجرای قراردادهای پرسپولیس و استقلال ورود کرد. وی اعلام کرد تنها در فصل گذشته تعدادی بازیکن جذب شدند که یا اصلا بازی نکرده‌اند یا فقط ۱۳ درصد زمان بازی کرده اند که با آن‌ها ۱۲۰ میلیارد تومان قرارداد بسته شده است.

شعارسال: سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری هفتگی خود درباره قرارداد‌های پرسپولیس و استقلال گفت: سال گذشته سازمان بازرسی از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بازدید به عمل آورد و مطابق با گزارشات تنها در فصل گذشته تعدادی بازیکن جذب شدند که یا اصلا بازی نکرده‌اند یا فقط ۱۳ درصد زمان بازی کرده اند که با آن‌ها ۱۲۰ میلیارد تومان قرارداد بسته شده است.

ورود قوه قضاییه به قرارداد ۱۲۰ میلیاردی استقلال و پرسپولیس با بازیکنان نیمکت‌نشین

او ادامه داد: یافته‌ها حاکی از عدم دقت مدیران و کادر فنی در جذب بازیکنان است و در این راستا با توجه به پرونده سازمان بازرسی پیشنهاد‌های اصلاحی به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است و درخصوص تخلفات نیز پرونده‌هایی تشکیل شده که در مرحله اخذ دفاعیات از مدیران سابق است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرورزشی، تاریخ انتشار: 13تیر1402، کدخبر: 420141، www.khabarvarzeshi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین