پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۴۳۸
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
قرارداد سرمربی تیم فوتبال استقلال خلاف تصورات، گم نشده بلکه به گفته سرپرست مستعفی این باشگاه، قرارداد مذکور هرگز به امضای هیئت مدیره و معاونت حقوقی باشگاه استقلال نرسیده است.

شعارسال: این روزها اخبار مرتبط با گم شدن قرارداد جواد نکونام به سوژه جنجالی و عجیب رسانه‌ها تبدیل شده و شایعات زیادی را به راه انداخته است.

پایان معمای نکونام؛ «قراردادی در کار نبود که گم شود»

«قرارداد من در باشگاه نیست. قرارداد مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان هم نیست. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما اینکه یک نفر می‌تواند اسناد یک باشگاه را راحت ببرد، خنده‌دار است.»

این صحبت‌هایی روز پنجشنبه سرمربی استقلال در حاشیه تمرین این تیم بود و بلافاصله او را به تیتر نخست رسانه‌ها بدل کرد. درست ۲۴ ساعت پس از مصاحبه جنجالی نکونام، علی خطیر، مدیرعامل استقلال به گم شدن قرارداد سرمربی تیمش واکنش نشان داد و گفت:

از روزی که وارد باشگاه شدم قرارداد سرمربی تیم را ندیده‌ام. نکونام درست گفته، روزی که خواستار قراردادها شدم متوجه شدم قرارداد سرمربی تیم و یکی دو بازیکن دیگر در باشگاه وجود ندارد. وقتی از مسئول مربوطه پیگیری کردم گفتند قراردادها نیست. من نه می‌دانم عدد و رقم قرارداد نکونام چقدر است و نه از مفاد آن اطلاع دارم. گزارش این موضوع را هم آماده کردم تا به هیئت مدیره محترم ارائه کنم. همچنین در جلسه با نکونام به ایشان اعلام کردم حتما در هفته پیش‌رو مشکل قرارداد ایشان را حل خواهم کرد.

این ماجرا امروز سوژه اول مجمع باشگاه استقلال بود. در این جلسه که سه ساعت طول کشید، صحبت‌های مهمی دراین‌باره مطرح و قرار شد که خطیر مسئله گم شدن قرارداد سرمربی را به حراست وزارت ورزش گزارش کند.

یکی از مدیران استقلال امروز دراین‌باره به خبرنگاران گفت: خطیر این اقدام را انجام داده و حالا حراست وزارت ورزش با ورود به ماجرا بررسی خواهد کرد که قرارداد جواد نکونام دست چه کسی است و آیا حجت کریمی آن را همراه خود برده است یا خیر.

حجت کریمی سرپرست وقت مدیرعاملی باشگاه استقلال با جواد نکونام قراردادی را امضا نکرد! آن چه در مراسم رونمایی و معارفه نکونام مقابل دوربین‌ عکاسان قرار گرفت «پیش‌نویس» قرارداد بود نه قرارداد رسمی!

بله درست خواندید؛ مراسم معارفه و رونمایی از قرارداد نکونام برگزار شد اما قراردادی که رسمی و معتبر باشد از سوی کریمی به امضا نرسید. این دو نفر با یکدیگر به توافق کامل رسیدند اما این برگه می‌‎بایست به امضای سایر اعضای هیئت مدیره رسیده و بعد معاونت حقوقی آن را تایید می‌کرد تا در دبیرخانه باشگاه استقلال شماره‌گذاری شود اما هرگز این مراحل را طی نکرد تا امروز گم شدن قرارداد نکونام به سوژه عجیبی تبدیل شود!

کریمی در آخرین روزهای حضورش در باشگاه استقلال با حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی وارد چالش جدی شد؛ چالشی که باعث شد عطای حضور در باشگاه استقلال را به لقایش بخشیده و استعفا کند! در واقع، مانع بزرگی به نام قربانزاده مانع از آن شد تا کریمی به قرارداد نکونام جنبه رسمی ببخشد.

سرپرست مستعفی باشگاه استقلال که از آنچه «مداخله» رئیس سازمان خصوصی‌سازی خوانده شده، به شدت شاکی بود، پیش از استعفا، درباره قرارداد نکونام در گفت‌وگو با یکی از معاونان باشگاه استقلال این جملات را بر زبان آورده است: «آقای قربان‌زاده که اجازه کار کردن نمی‌دهد، قرارداد نکونام را هم بدهد مدیرعاملی که دوست دارد امضا کند!»

با این تفاسیر، حالا باید معمای قرارداد نکونام را حل‌شده بدانیم؛ این قرارداد گم نشده بلکه از اول مراحل رسمی‌شدن را طی نکرده است و خطیر باید قراردادی جدیدی را با نکونام به امضا برساند.

کریمی این گزارش را تایید کرد و تاکید کرد: قراردادی که هیئت مدیره و معاونت حقوقی آن را امضا نکرده‌اند، قرارداد نیست. من در آن برهه گفتم قربانزاده قرارداد را بدهد به مدیرعامل بعدی امضا کند تا بعدا حرف و حدیثی پیش نیاید! آنچه «قرارداد گم‌شده» خوانده شده است، پیش نویس قرارداد بود و باید اصل قرارداد را کپی بگیرند و امضا کنند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 24تیر1402، کدخبر: 85170694، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین