پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۶۲۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
اخیرا درباره موضوع کاهش رقم قرارداد بازیکنان استقلال مطالب مختلفی از زبان مسئولان باشگاه استقلال با مدیران وزارت ورزش خواندیم. موضوعی که به اصطلاح اهالی ورزش، نوعی جرزنی به حساب می‌آید. یعنی بازیکنی که در شهریور پیشنهاد دست به نقد از دیگر باشگاه‌ها داشته را به بهانه بستن قراردادی بهتر به طبقه بیست‌وسوم هتل آزادی بردند و قراردادش را با ارقام ۷ تا ۱۳ میلیاردی بستند و حالا که روز آخر فصل نقل و انتقالات است یقه‌گیری می‌کنند و از آن‌ها خواسته‌اند رقم قراردادشان را بیش از ۴۰ درصد (تقریباً تا نصف) کاهش دهند!
شعار سال: رفتاری غیرحرفه‌ای که در قاموس هیچ معامله‌ای جای نمی‌گیرد. مانند اینکه وقتی برای یک خانه مشتری دست به نقد ایستاده به بهانه خرید بالاتر مشتری قبلی را بپرانید و قولنامه دستی بنویسید، ولی در دفترخانه بخواهید با رقمی به مراتب پایین‌تر از عددی که خریدار قبلی پیشنهاد داده بود سند قطعی بزنید! چه کسی حاضر می‌شود خانه‌اش را تحت چنین شرایطی واگذار کند؟ چه برسد که مورد معامله به جای یک شیء، یک سال از عمر ورزشی یک ورزشکار حرفه‌ای باشد!

دیدار با فولاد

فارغ از این موضوع که در روز‌های باقی‌مانده تا دیدار حساس در اهواز تأثیر منفی روی بازیکنان سرشناس استقلال که اغلب قرارداد‌های بالا دارند، گذاشته است و برخی پیش‌بینی می‌کنند این بازیکنان در دیدار با فولاد بازی همیشگی‌شان را ارائه نمی‌دهند، باید ایراد اصلی را از مدیرانی گرفت که مشخص نیست امروز کجا هستند؟ اگر امروز باشگاه استقلال از سوی نهاد‌های نظارتی تحت فشار است تا قرارداد بازیکنانش را کم کند یک نفر باید به کارکنان این نهاد‌ها یادآوری کند که لااقل در همین باره سراغی از مسببان این وضعیت هم بگیرند! کسانی که باعث شدند این قرارداد‌ها بسته شود الان کجا هستند؟


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۲۹آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۵۹۴۷، gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
الان من اخر نفهمیدم لیگ قراره کی شروع بشه چرا کسی در این زمینه خبری منتشر نمیکنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
استقلال در زمینه مدیریتی نزدیک به ده سالی میشه که دچار اختلالات فراوونی شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
تو ایران چرا ما باید همیشه دنبال مسئول یک واقعه بگردیم؟ مگه این ها تو تاریخ ما ثبت نمیشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
استقلال رو یک تیم فروپاشیده شده در نظر بگیرید در زمینه مدیریتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
مسئول قرارداد ها خوبه که الان تیم به طور کلی مسئولی نداره!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین