پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۱۵۶
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به آزاد شدن اکبر طبری اشاره کرد و گفت: شنیده شد که طبری با آن پرونده استثنایی و سنگین آزاده شده، یعنی به مرخصی نرفته که لیاقت مرخصی هم ندارد. بنابراین به دستگاه قضائی می‌گوییم اگر قرار است طبری آزاد باشد، پس همه ما را زندانی کنید؛ چراکه نمی‌شود طبری آزاد باشد و همه ما خیالمان راحت باشد.

شعارسال: امام جمعه قزوین گفت: از قوه قضائیه می‌خواهیم که به طبری‌های ریز و درشت اجازه ندهد که به بیت‌المال آسیب بزنند و برای رشد امید بین مردم باید چنین اتفاقاتی جبران شود.

اگر قرار است طبری آزاد باشد، پس همه ما را زندانی کنید

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی اقامه شد، با اشاره به اعتراضات و حوادث روزهای اخیر در کشور فرانسه اظهار داشت: این حوادث نتیجه حمایت فرانسوی‌ها از منافقان و دشمنان اسلام است و فرانسوی‌ها سال‌ها این کشور را به پایگاه جنایت‌آفرینی منافقان و دشمنان اسلام تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه حوادث خونین و شعله‌های آتش برخاسته در کشور فرانسه به خاطر تکیه آنها به ستمگران و ظالمان است، اضافه کرد: اینها درسی برای همه کشورها و ملت‌هاست که با ستمگران همراهی نکرده و اجازه ندهند که ظالمان از آنها سوء استفاده کنند، چرا که اگر چنین کنیم، آبرو و حیثیت ما می‌رود و به تعبیر قرآنی آتش می‌گیریم.

عابدینی به سالروز پیروزی مقاومت لبنان در جنگ 33 روزه اشاره کرد و گفت: این روزها شاهد مقاومت جانانه مردم جنین در برابر هجوم وحشیانه اشغالگران صهیونیست هستیم و خوشبختانه مقاومت قهرمانانه و مردانه اهالی جنین تلخی شکست را به کام اسرائیلی‌ها چشاند و موجب عقب‌نشینی صهیونیست‌ها شد که از این بابت خدا را شاکریم.

وی ادامه داد: اگر صهیونیست‌ها عقل و شعور داشتند، نباید بعد از ضربات سنگینی که در جنگ 33 روزه و سایر جنگ‌ها از مقاومت اسلامی نخوردند، نباید دوباره چنین غلط‌هایی می‌کردند، اما به یاری خداوند دوباره شکست خوردند و تضعیف شدند.

خطیب جمعه قزوین در ادامه سخنانش با اشاره به پیوستن جمهوری اسلامی ایران به پیمان راهبردی شانگهای گفت: این دستاورد بزرگ هم موجب عصبانیت و ناراحتی آمریکا، اسرائیل و منافقین شد، هم موجب شد که جریان‌های غرب‌گرای که دچار خودکم‌بینی در مقابل آمریکا و غرب هستند، عصبانی شده و در صدد مخالفت برآیند.

عابدینی همچنین به وضعیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استان قزوین اشاره کرد و افزود: قزوین در حوزه حجاب و عفاف در ردیف استان‌های خوب کشور به شمار می‌رود، با این حال همچنان باید کارهای بیشتری برای رشد عفاف و حجاب در این استان صورت بگیرد.

وی حراست از کرامت زن و جلوگیری از ابتذال زنان را جزو وظایف جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: قوه قضائیه باید در حوزه اجرای قانون و همچنین نیروهای مؤمن و متدین هم در حوزه احیای امر به معروف و نهی از منکر باید کوشا باشند تا جامعه‌ای فاخر داشته باشیم که در آن کرامت انسانی و اسلامی حفظ شود.

*«طبری» لیاقت مرخصی هم ندارد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به آزاد شدن «اکبر طبری» اشاره کرد و گفت: شنیده شد که طبری با آن پرونده استثنایی و سنگین آزاده شده، یعنی به مرخصی نرفته که لیاقت مرخصی هم ندارد. بنابراین به دستگاه قضائی می‌گوییم اگر قرار است طبری آزاد باشد، پس همه ما را زندانی کنید؛ چراکه نمی‌شود طبری آزاد باشد و همه ما خیالمان راحت باشد.

عابدینی با ذکر اینکه جمعیت امثال طبری بسیار کم است، اضافه کرد: نیروها و عوامل امثال طبری همه جا پیدا می‌شوند. بنابراین از قوه قضائیه می‌خواهیم که به طبری‌های ریز و درشت اجازه ندهد که به بیت‌المال آسیب بزنند و برای رشد امید بین مردم باید چنین اتفاقاتی جبران شود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرایران، تاریخ انتشار: 16تیر1402، کدخبر: 896987، www.asriran.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین