پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۲۹۸
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
آبشار ویسادار یکی دیدنی‌ترین مناطق گیلان و از جمله جاهای دیدنی تالش(16 کیلومتری پره سر) محسوب شده و سومین آبشار بزرگ گیلان از نظر ارتفاع است.این آبشار در میان راه رودخانه لمیر قرار گرفته و در نهایت به دریای خزر می ریزد.هر ساله شاهد حوادثی نه چندان خوشایند و بعضا مرگبار در خصوص این ابشار هستیم. در سال 1402 نیز یک گردشگر اصفهانی در این ابشار دچار سانحه منجر به فوت شد. برادر و خواهری که خداوند به انها فرصت دوباره زندگی داد و غیره. آیا نمی توان با چند بند نرده فلزی یا حتی فنس آهنی قوی، جلو برخی از حوادث را گرفت. به گونه ای که به بافت طبیعی آبشار هم صدمه ای وارد نشود؟! عقل در سر برخی مدیرانم آرزوست.

شعارسال: ساعت ۱۳:۰۷ دقیقه روز -شنبه بیست‌وهفتم خردادماه ۱۴۰۲- سقوط یک زن گردشگر از آبشار ویسادار پره‌سر به سامانه ۱۱۲ ندای امداد اطلاع داده شد و تیم امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر محور رضوانشهر برای امدادرسانی ساعت ۱۳:۲۰ در محل حادثه حاضر شد. کار از کار گذشته بود و مصدوم فوت شده بود.
اخیرا شیطنت‌های کودکانه پسری خردسال او را در آستانه سقوط از آبشار قرار داده و با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های خواهر و همچنین واکنش به موقع گردشگران، خادثه بخیر گذشته و نجات می‌یابند.

وقتی می توان با چند بند نرده ساده، از مخاطرات آبشار ویسادار کاست

سوال اینجاست که ایا نمی‌توان با چند ردیف نرده یا فنس، اقدام به افزایش ایمنی در این محیط زیبا نمود، به گونه‌ای که به بافت طبیعی محیط هم آیبی وارد نشود؟ منتظر دریافت توضیحات از مدیران استان گیلان هستیم. البته اگر توضیحی وجود داشته باشد.

وقتی می توان با چند بند نرده ساده، از مخاطرات آبشار ویسادار کاست

لازم به توضیح است که با توجه به مخاطرات اثبات شده این محیط، در صورت وقوع حادثه می‌توان از نهاد‌های متولی و مرتبط به اتهام اهمال، قصور، تقصیر، ترک فعل و مواردی همانند شکایت کیفری نمود. ما هشدار دادیم تا جای عذر و بهانه‌ای باقی نماند.

تعداد بازدید : 3

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین