پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۰۷۹۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
شادی مالکی مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران با اعلام اینکه تعداد مراکز سیار معاینه فنی در تهران به ۱۵ مرکز افزایش خواهد یافت، افزود: با بهره‌برداری از این هشت مرکز جدید، نزدیک به ۲۵۰ هزار دستگاه خودرو به ظرفیت مراکز سیار افزوده می‌شود.

شعار سال: مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران گفت: هشت مرکز سیار معاینه فنی در سطح شهر تهران امروز افتتاح شد.

شادی مالکی با اعلام اینکه تعداد مراکز سیار معاینه فنی در تهران به ۱۵ مرکز افزایش خواهد یافت، افزود: با بهره‌برداری از این هشت مرکز جدید، نزدیک به ۲۵۰ هزار دستگاه خودرو به ظرفیت مراکز سیار افزوده می‌شود.

افتتاح هشت مرکز معاینه فنی سیار در تهران
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران با اعلام اینکه از سال ۹۷ تا امروز مرکز سیار جدیدی ایجاد نشده بود، گفت: تا امروز ظرفیت مراکز سیار پایتخت دو میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه بود که با افزوده شدن نزدیک به ۲۵۰ هزار دستگاه خودرو، ظرفیت مراکز سیار به بیش از سه میلیون دستگاه خواهد رسید.

مالکی با اعلام اینکه ساخت و راه‌اندازی تجهیزات این هشت مرکز جدید در بازه زمانی سه ماهه انجام شده است، گفت: با هماهنگی مناطق ۲۲ گانه در نقاطی که احصا شده بود، زمین‌هایی را از طریق رایزنی با شهرداران مناطق دریافت کردیم.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران از راه‌اندازی خطوط جدید در مناطق ۱، ۲، ۴ و ۱۱ خبر داد و افزود: برای ساخت و تأمین تجهیزات این مراکز ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

او افزود: راه‌اندازی خط پرتابل و نسل جدید خطوط سیار نیز برای خدمات‌رسانی در درب منازل و مجتمع‌های تجاری و اداری در ۶ ماهه دوم امسال پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران با بیان اینکه ایجاد تعمیرگاه اختصاصی بانوان برای ارائه خدمات به آن‌ها و فراهم سازی شرایط اشتغال برای زنانی که در این حوزه فعال هستند نیز از جمله اقدامات مدیریت شهری جدید است، گفت: ایجاد خط ویژه بانوان در مرکز نیایش که مشابه این خط در مردادماه ویژه آقایان افتتاح خواهد شد از دیگر اقدامات است. راه اندازی سالن‌های انتظار، ارائه آموزش‌های خودرویی و راه اندازی مراکز معاینه فنی ویژه تاکسی‌ها که خدمات معاینه فنی به صورت رایگان در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد از دیگر برنامه‌های ما است.

او گفت: وارد کردن خدمات جانبی خودرویی مانند کارواش، تعمیرات و استقرار ون‌کافه‌ها نیز از جمله اقداماتی بود که سعی شد در این دوره از مدیریت شهری انجام بشود. در گام دوم در بخش خدمات کمی و ارتقا آن اتفاقات خوبی افتاد. از سال ۹۸ تا بهمن سال گذشته هیچ گونه توسعه زیرساختی در شهر تهران نداشتیم و بعد از دو سال در بهمن گذشته به خطوط معاینه فنی اضافه شد و امروز ۸ خط سیار به مراکز سیار معاینه فنی تهران اضافه می‌شود. در شش ماه دوم سال جاری نیز نسل جدید معاینه فنی که از درب منزل شهروندان انجام می‌شود را راه اندازی می‌کنیم.

مالکی تاکید کرد: از مشخصات این طرح، دسترسی شهروندان به مراکز معاینه فنی در سطح محلات، مدیریت زمان و تبدیل زمین‌های بلااستفاده که دارای معضلات اجتماعی هستند به واحد‌های خدمت‌رسان است. امروز در مناطق ۱، ۲، ۴ و ۱۱ مجموعا ۸ خط به خطوط سیار اضافه می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار:۷ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۵۰۴۹۹۰، purson.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین