پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۳۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تعطیلی همه مراکز معاینه فنی در پایتخت از فردا سه‌شنبه ۲۹ تیر تا پایان روز یکشنبه سوم مرداد خبر داد.

  شعار سال: سیدمناف هاشمی اعلام کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونا در پایتخت از فردا سه‌شنبه ۲۹ تیر تا یکشنبه ۳ مرداد همه مراکز معاینه فنی در پایتخت تعطیل خواهد بود.
 
وی افزود: این موضوع جهت پیشگیری از تجمع شهروندان در مراکز معاینه فنی انجام گرفته چرا که احتمال می‌دادیم به دلیل تعطیلی ۶ روزه برخی رانندگان کارهای عقب‌مانده خود مانند معاینه فنی را بخواهند در این چند روز انجام دهند لذا با مشورت پیروز حناچی شهردار تهران همه مراکز معاینه فنی از فردا تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: طرح کاهش آلودگی هوا هم از فردا تا یکشنبه هفته آینده لغو خواهد بود.
 
هاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به وضعیت قرمز کرونا تعطیلی مترو و یا حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار دارد؟ خاطرنشان کرد: خیر، ‌در حال حاضر تصمیمی در این زمینه وجود ندارد به طور کلی به دلیل کرونا آمار مسافران حمل و نقل عمومی به یک چهارم قبل از شیوع این بیماری رسیده و در حال حاضر برنامه‌ای در راستای تعطیلی مطلق مترو و حمل و نقل عمومی نیست مگر ستاد مقابله با کرونا تصمیم جدیدی اتخاذ کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از رزونامه همشهری  ، تاریخ انتشار:  28 تیر   1400، کدخبر: 615522، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین