پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۵۵۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
براساس اطلاعیه‌های قبلی، در چرخه واحد روز‌های تعطیل سامانه پایا، علاوه بر دستور پرداخت‌های شاپرکی، دستورپرداخت‌های عادی نیز پردازش خواهند شد.

شعار سال:بانک مرکزی با تاکید بر تعطیلی شعب بانک‌ها، در بخشنامه ای به شبکه بانکی ضرورت تامین اسکناس کافی در دستگاه های خودپرداز بانک‌ها در روزهای تعطیل پیش رو و نحوه فعالیت سامانه‌های ساتنا، پایا و چکاوک در این روزها را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
 
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در این بخشنامه آمده است:
 
با عنایت به مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی بانک ها و دستگاه های دولتی کل کشور از تاریخ 1400.5.25 لغایت پایان روز 1400.5.30، به استحضار می رساند در بازه زمانی ذکر شده سامانه های ساتنا و چکاوک تعطیل بوده و دستور پرداخت و پردازش چک در این سامانه ها پذیرفته نخواهدشد. همچنین عملکرد سامانه پایا در روزهای موصوف مشابه سایر روزهای تعطیل و با یک چرخه واحــد (۱۲:۴۵) خواهدبود.
 
شایان ذکـر است براساس اطلاعیه های قبلی، در چرخه واحد روزهای تعطیل سامانه پایا، علاوه بر دستور پرداخت های شاپرکی، دستورپرداخت های عادی نیز پردازش خواهندشد.
 
همچنین خاطر نشان می سازد، در خصوص ضمانت نامه های ریالی با تاریخ سررسید روزهای اشاره شده، امکان تمدید ضمانتنامه های مربوطه در سامانه سپام ریالی، در تاریخ 1400.5.31 فراهم خواهدبود.
 
خواهشمند است ضمن ابلاغ مراتب به کلیه واحدهای ذی ربط، دستور فرمایید تمهیدات لازم جهت تامین اسکناس کافی در دستگاه های خودپرداز آن بانک در روزهای تعطیل پیش رو، به نحو مقتضی صورت پذیرد.‌‌‌


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران ، تاریخ انتشار:  24مرداد1400، کدخبر: ،www.asriran.com،798261

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین