پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۵۴۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل اعلام شد، آیا به مانند تعطیلات کرونایی نوبت گذشته، بورس هم تعطیل خواهد شد؟
شعارسال: به دنبال افرایش آمار فوتی‌های کرونا و شیوع ویروس سویه دلتا و درخواست‌ها برای اعمال تعطیلی در سراسر کشور و مهار شیوع این ویروس بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل اعلام شد. جزییات این خبر هنوز منتشر نشده است و به محض دریافت اطلاعات بیشتر این خبر تکمیل خواهد شد.

شایان ذکر است که در دوره قبلی تعطیلاتی کرونایی و به دلیل تعطیل شدن بانک ها، بورس نیز تعطیل شد. حالا باید منتظر اخبار جدیدی در این زمینه ماند و دید که آیا این بار هم بورس تعطیل خواهد شد؟

علیرضا رییسی سخنگوی ستاد کرونا اعلام کرد از دوشنبه تا شنبه هفته بعد همه اصناف، ادارات، بانک‌ها به جز مشاغل ضروری که لیستشان اعلام خواهند شد تعطیل می‌باشند بنابراین:

با اعلام صریح تعطیلی بانکها، بورس هم تعطیل خواهد بود؛ بنابراین بورس از دوشنبه تا شنبه هفته آینده تعطیل خواهد بود و از یکشنبه معاملات از سر گرفته خواهد شد.
 

وضعیت بورس در تعطیلی هفته آینده
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری نبض بورس، تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۳۱۱۲۵، nabzebourse.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین