پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۲۷۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
کامبیز مهدی‌زاده در پاسخی پُر از غلط فاحش محاسباتی، توهین و مطالب بی‌ربط، از پاسخ به این سؤال مشخص رسانه طفره رفته که «چرا در آزمون آخر خلبانی در سال ۹۷ یک سؤال از آزمون حذف و با دستکاری دیگران با نمره ناپلئونی قبول شده است؟»

شعارسال: کامبیز مهدی‌زاده داماد حسن روحانی در واکنش به انتشار گزارش رسانه با عنوان "دستکاری عجیب برای داماد روحانی در آزمون خلبانی/ به مسافران پرواز‌ها رحم کنید! " پاسخ‌هایی داده است که البته به محتوای گزارش خیلی ارتباطی نداشته و مملو از اهانت است، ادبیاتی که البته شاید خیلی از آقای مهدی‌زاده هم نمی‌توان عجیب دانست.


سند دستکاری در آزمون خلبانی داماد روحانی/ کاپیتان! اوج نگیر

وی در شروع پاسخ خود با بیانی که بیشتر به طنز شبیه است انتشاردهندگان این گزارش را بانیان وضع موجود خطاب کرده است! فامیل نه‌چندان دور آقای مهدی‌زاده (جناب روحانی) کشور را در طول ۸ سال به چنان مهلکه‌ای کشانده است که چند دولت برای آواربرداری نیاز است، حال احتمالاً برای بیرون رفتن از زیر بار این عذاب وجدان، کلمۀ «بانیان وضع موجود» را درباره دیگران تکرار می‌کنند تا خودشان را فریب دهند.

آقای مهدی‌زاده احتمالاً می‌داند که استفاده از این ادبیات بیش از آنکه ناشی از ابتکار عمل‌شان باشد، ناشی از ضعف و انفعال‌شان نسبت به این مسئله است؛ خودشان هم قاعدتاً باید بدانند که چه‌کسانی دهه ۹۰ را به دهه ازدست‌رفته و فاجعه‌بار کشور تبدیل کردند.

آقای مهدی‌زاده، در این نوشته ۷ بندی بدون اشاره به سؤال اصلی رسانه در خصوص نحوه قبولی اش در آزمون خلبانی، مطالب کلی را بیان کرده است که بخش عمدۀ آن هیچ ارتباطی به گزارش ندارد.

سؤال مشخص از آقای مهدی‌زاده این است؛ آیا روند آزمون‌های شما همان‌طوری بوده است که در گزارش رسانه آمده یا خیر؟ آیا نهایتاً با حذف یک سؤال، به‌صورت ناپلئونی شما را قبول کردند یا خیر؟ پاسخ به این مسئله امر پیچیده و پنهانی نیست، این هم بخشی از مدارک:

سند دستکاری در آزمون خلبانی داماد روحانی/ کاپیتان! اوج نگیر

سند دستکاری در آزمون خلبانی داماد روحانی/ کاپیتان! اوج نگیر


بر اساس آنچه در تصاویر بالا مشخص است، داماد رئیس‌جمهور سابق در تاریخ ۷ خردادماه سال ۹۷ در آزمون خلبانی (A) CPL شرکت می‌کند و با نمره ۶۵ مردود می‌شود، اما در ادامه برای همان آزمون با حذف یک سؤال که در گزارش قبلی به آن اشاره شد، با نمره ۷۰ قبولی کامبیز در آزمون اعلام می‌شود! یعنی به‌جای آنکه آقای مهدی‌زاده به‌سمت قبولی حرکت کند، نمره قبولی به‌سمت ایشان سوق داده شده است!

وی در بند اول پاسخ خود این‌گونه می‌نویسد که دوره خلبانی را سال ۸۸ آغاز کرده و ۱۴ سال بعد (سال ۱۴۰۲)، داماد رئیس جمهور شده است؟! البته از کسی که با دستکاری دیگران در آزمون خلبانی قبول می‌شود، این‌گونه اشتباه فاحش محاسباتی بعید نیست (در حالی که در همان سال ۱۳۹۷ داماد رئیس‌جمهور وقت بوده است)، ولی نگرانی از این بابت است که از این جور اشتباهات ریاضی و محاسباتی در فرایند انجام کار خلبانی صورت گیرد و جان مسافران به خطر بیفتد!

هرچند آقای مهدی‌زاده در پاسخ بی‌ربط خود به گزارش رسانه سعی دارد این‌گونه القا کند که «دوره خلبانی را چندین سال قبل از رئیس جمهور شدن آقای روحانی آغاز کرده است و رسانه به‌غلط می‌خواهد این اتفاقات را به نسبت سببی وی با آقای روحانی منتسب کند»، ولی مسئله اصلی اینجاست که عمل دستکاری در آزمون دقیقاً در زمانی که وی داماد رئیس جمهور بوده رخ داده است و سؤال اصلی همین است.

ضمناً در آینده نزدیک ان‌شاءالله درباره نحوه ورود آقای مهدی‌زاده به معاونت علمی رئیس جمهور هم می‌توانیم با ایشان صحبت کنیم!

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22مرداد1402، کدخبر: 2939242، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین