پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۱۳۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸
بنابر گزارش های دریافتی؛ مهدی خویی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی از اخراج خود خبر داده است.بعد از اخراج محمد فاضلی، رضا امیدی، و یکی دو نفر دیگر در سال گذشته، به نظر می رسد فرایند حذف برخی از استادان علوم انسانی غیر همسو که در مرحله پیمانی هستند ، بشکلی خاص دنبال می شود. منتظر دریافت توضیحات دانشگاه علامه طباطبایی در این خصوص هستیم.

شعارسال: مهدی خویی، استاد دانشگاه علامه اخراج شد.

اخراج سریالی اساتید دانشگاه؛ مهدی خویی، استاد دانشگاه علامه اخراج شد

مهدی خویی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی از اخراج خود خبر داد و نوشت:

من مهدی خویی، معلم جامعه‌شناسی در دانشگاه علامه که به کسی باجی نداد و خدایش می‌داند که خود را تنها و فقط به مردم و دانشجو متعهد می‌دید، بعداز ۷ سال تدریس نامه‌ی قطع همکاری (اخراج) گرفته‌ام و از خانه ام یعنی دانشگاه درحال رانده شدن هستم و مستأصلم که از این ظلم شکایت به کجا برم.

اخراج سریالی اساتید دانشگاه؛ مهدی خویی، استاد دانشگاه علامه اخراج شد

اخراج سریالی اساتید دانشگاه؛ مهدی خویی، استاد دانشگاه علامه اخراج شد

خلاصه بیانیه جمعی از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه در اعتراض به اخراج مهدی خویی:

این روز‌ها بر همگان آشکار است که دانشگاه و به خصوص دانشکده علوم اجتماعی، قلب تپنده حمایت از پیکر زخم‌خورده علم و حقیقت است. از این رو است که مورد هجوم و تهدید قرار می‌گیرد. از تعلیق دانشجو گرفته تا تهدید و اخراج اساتید.

استاد مهدی خویی از معدود اساتیدی است که گفتگو با او و یا نشستن بر سر کلاس‌هایش، نشان دهنده عمق دانشش و کم عمقی برخی از افراد دیگر است که اسم ستاد را یدک می‌کشند. انبوه کارمندان به اصصلاح استاد و همان افرادی که به مدد همسویی ها، نسبت‌های خانوادگی و یا حراج شرافت حرفه‌ای به نرخ بازار کرسی استادی و هیئت علمی را از آن خود کرده‌اند. همان‌هایی که امروز نیز سکوت اختیار می‌کنند و از تماشای عرصه‌ای که برای همکاران شان فراهم شده، لذت می‌برند.

استاد خویی محبوب است. همراه دانشجو است. متعهد است و همانگونه که خودش می‌گوید «به کسی باج نداده است.» چه جرمی از این سنگین‌تر که در این معرکه طرفدار شاگردانت باشی؟ این جرمی است که به بهانه آن پیش‌تر اساتیدی، چون آرمین امیر را نیز از ما گرفتند.

ما جمعی از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه، با تمام توان از معلم عزیز خود استاد مهدی خویی حمایت می‌کنیم. همچنین از رئیس عموما خاموش دانشکده، اردشیر انتظاری می‌خواهیم در این مورد هر چه سریع‌تر پاسخگو باشد و در غیر این صورت استعفای او را مطالبه خواهیم نمود. دانشگاه خانه ماست.

مهدی خویی، استاد دانشگاه علامه اخراج شد

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 26مرداد1402، کدخبر: 162194، www.didbaniran.ir / سایر منابع. 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابوالفضل نامدار فرزانه اقدم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
0
0
خویی میگه فقط به دانشجوم متعهد بودم. یعنی این آقا اصلا تعهدی به نظام و کشور نداره و مثل عادل که رفت در حمایت از داعشجویان ناشریف سر یه سفره نشست و ناهار خورد و با توییت هاش به اغتشاشات بیشتر دامن زد. این خویی هم همینطوره. خربزه خوردی پای لرزش بشین. فعلا برو خونه استراحت کن تا به وقتش از لحاظ امنیتی هم به کار شما و بقیه رسیدگی بشه تا بفهمید باید به کشور و نظام اسلامی تعهد داشته باشید نه به دانشجوی اغتشاش گر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین