پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۱۴۷۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
اخراج اساتید دانشگاه ، حاشیه های زیادی را برای کشور در افکار عمومی داخلی، اذهان متخصصان کشور و سواستفاده رسانه های خارجی فراهم ساخته بود که با ورود به موقع رئیس حمهور و تاکید بر شمولیت عفو عمومی مقام معظم رهبری، آبی بر آتش سو برداشت ها و اقدامات تندروها ، ریخته شد. منتقدین ضمن تشکر از رئیس جمهور ، در خصوص نقش منفعل ، حاشیه ای و غیر تخصصی وزیر عتف در این جریان، سوالات عدیده ای دارند که احتمالا با استعفای داوطلبانه آقای دکتر زلفی گل ، پاسخ داده خواهد شد.

شعارسال: موج اخراج اساتید برجسته دانشگاه طی روز‌های اخیر با واکنش‌های انتقادی زیادی روبرو شده است.

حمایت رئیسی از اساتید اخراج شده دانشگاه و تاکید بر شمول عفو عمومی مقام معظم رهبری+ لزوم برخورد با وزیر عتف منفعل کابینه

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم که امروز پاسخگوی اهالی رسانه بود در واکنش به این موضوع تلویحا از رویه موجود حمایت کرد و گفت: در جریان اغتشاشات پارسال افرادی از دانشگاهیان دچار غفلت شدند که حتما باید آن‌ها را آگاه کرد. با الهام از عفو عمومی رهبر انقلاب، نسبت به دانشگاهیانی که مرتکب خطایی شدند هم این عفو را اعمال کردیم.

وی افزود: اگر افرادی محدودی خواستند نظم دانشگاه را برهم بزنند خود دانشگاه باید مقابله کند. در چند روز گذشته هم برای من از تخلف افرادی که خطایی کردند و با آن‌ها در کمیتهٔ انضباطی برخورد شده گزارشاتی آمده است.

تعداد بازدید : 6

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 7شهریور1402، کدخبر: 162992، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین