پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۵۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو بازی دوستانه با بلغارستان و آنگولا از ساعت ۱۷ روز (یکشنبه) در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد. یکی از عکاسان ورزشی روز گذشته در جریان تمرین تیم ملی تصویری از ایستادن امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی منتشر کرده بود که به زعم مسئولان تیم ملی این تصویر با هدف تمسخر سرمربی تیم ملی منتشر شده است، از ورود این عکاس به تمرین تیم ملی جلوگیری شد. این اقدام با اعتراض شدید خبرنگاران و عکاسان روبرو شد.

شعارسال: دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو بازی دوستانه با بلغارستان و آنگولا از ساعت ۱۷ روز (یکشنبه) در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

تمسخر قلعه‌نویی با یک عکس؟

در ابتدای این تمرین وحید امیری و روزبه چشمی بین خبرنگاران آمدند و در شرایطی که آن‌ها پرسش‌های مختلفی داشتند تنها به سه، چهار سوال پاسخ دادند.

در ادامه ملی‌پوشان قبل از آغاز تمرین دقایقی را به صحبت‌های رییس فدراسیون فوتبال گوش دادند، اما این بار نیز از حضور خبرنگاران و عکاسان در کنار تیم جلوگیری شد و تنها گزارشگر صدا و سیما اجازه حضور در کنار ملی‌پوشان و تصویربرداری از صحبت‌های مهدی تاج را پیدا کرد که این موضوع با گلایه شدید خبرنگاران روبرو شد.

یکی از عکاسان ورزشی روز گذشته در جریان تمرین تیم ملی تصویری از ایستادن امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی منتشر کرده بود که به زعم مسئولان تیم ملی این تصویر با هدف تمسخر سرمربی تیم ملی منتشر شده است، از ورود این عکاس به تمرین تیم ملی جلوگیری شد. این اقدام با اعتراض شدید خبرنگاران و عکاسان روبرو شد.

تمسخر قلعه‌نویی با یک عکس؟

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرورزشی، تاریخ انتشار: 12شهریور1402، کدخبر: 428576، www.khabarvarzeshi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین