پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۸۶۳
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
شب گذشته تعداد ۱۰ نفر از کارکنان بانک مسکن چهارمحال و بختیاری به دلیل خطای انسانی، کلرزنی نامناسب و غیراصولی در استخر دانشگاه شهرکرد دچار مسمومیت شدند.در پی وقوع این مشکل، با دستور مدعی‌العموم، بازپرس ویژه رسیدگی به جرایم مهم به همراه تیم تخصصی از محل بازدید کردند و دستورات قضایی در راستای بررسی علت صادر و استخر تا زمان رفع نواقص پلمب شد.

شعار سال: شب گذشته ۱۰ نفر از کارکنان بانک مسکن چهارمحال و بختیاری که در استخر دانشگاه شهرکرد حضور پیدا کرده بودند به دلیل خطای انسانی، کلرزنی نامناسب و غیراصولی و اشکال فنی دفعی، دچار مسمومیت شدند.

پلمب استخر دانشگاه شهرکرد در پی مسمومیت ۱۰ نفر از کارکنان بانک مسکن
افراد بلافاصله بعد از مسمومیت به بیمارستان منتقل و بستری شدند.

در پی وقوع این مشکل، با دستور مدعی‌العموم، بازپرس ویژه رسیدگی به جرایم مهم به همراه تیم تخصصی از محل بازدید کردند و دستورات قضایی در راستای بررسی علت صادر و استخر تا زمان رفع نواقص پلمب شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۲۰ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۴۰۲۰۶۲۰۰۰۰۸۵۱، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین