پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۳۲۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
کلیپی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در ان سرهنگ پاسدار، علی پیرجاهد، (گویا فرمانده بسیج پارس‌آباد مغان در استان اردبیل) در سخنرانی خود، با نمایش بی‌سیم زدن به رییس‌جمهور آمریکا گفت: «بایدن بایدن، پیرجاهد... بایدن به گوش باش». او تکرار نام «ایران» را در گفته‌های بایدن نشانه فارسی یاد گرفتن او دانسته است و ... . ضمن احترام به حس و تعهد دینی و ملی ایشان، مشفقانه عرض می شود که با برخی اقدامات نباید اسباب سواستفاده دست رسانه های معاند داد. لطفا در انجام برخی حرکات و بیان بعضی جملات تحفظ بیشتری بخرج دهید. از تاریخ برگزاری مراسم و جزئیات ، اطلاعات دقیقی در دست نیست.

شعار سال: دیپلماسی، تنظیم گیری و به سامانی اتحاد ملی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی و حتی نشان دادن حس تعهد فردی در مقابل دین و کشور، نباید به گونه‌ای باشد که اسباب سواستفاده دیگران را فراهم سازد. انتظار ما از سرهنگ مملکت و فردی خوش سابقه و متعهد، چون سرهنگ علی پیرجاهد، مسلما بیشتر از این هاست.

جناب سرهنگ علی پیرجاهد کوتاه بیا و اسباب سواستفاده فراهم نکن


با وجود اینکه عملکرد خوب گذشته و تعهدات کاری ایشان برای بسیاری از مردم منطقه و رسانه‌ها، مشخص است، اما بیانات اخیر نامبرده می‌تواند اسباب برخی سواستفاده‌ها را فراهم آورد. مشفقانه تقاضا می‌گردد در مراسم‌های آتی، رعایت برخی از تحفظات را بیشتر داشته باشند.

تعداد بازدید : 71

لازم به توضیح است که سرهنگ پاسدار، علی پیرجاهد، فرمانده بسیج پارس‌آباد مغان در استان اردبیل در سخنرانی خود در مراسم یادواره شهدای دهستان ساوالان (گوشلو)، با نمایش بی‌سیم زدن به رییس‌جمهور آمریکا گفت: «بایدن بایدن، پیرجاهد... بایدن به گوش باش». پیرجاهد تکرار نام «ایران» در گفته‌های بایدن را نشانه فارسی یاد گرفتن او دانسته و بیان داشته است که «امسال در آمریکا دسته‌جات عزاداری راه انداختیم و سال دیگر در آنجا دسته شبیه‌خوانی راه می‌اندازیم.».

 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با اضافات و تلخیص،برگرفته از کانال تلگرامی روزنامه اینترنتی فراز

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین