پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۳۷۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
مسابقات قوی‌ترین مردان ایران این‌بار نیز همچون سال‌های گذشته با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی همراه بود( در اصطلاح شمالی ، درگیری پاچ باقله ها به فارسی گنده باقالی و کنایه به گنده لات بازی ها). اما در جریان برگزاری یکی از آیتم‌های این دوره از رقابت‌ها، یکی از ورزشکاران شاخص نسبت به عملکرد یکی از داوران حاضر در این مسابقات شدیدا انتقاد داشت که این موضوع به درگیری شدید میان آن‌ها منجر شد. پس از انتشار خبر نزاع و درگیری در جریان مسابقات قویترین مردان ایران ، فدراسیون بدنسازی، ضمن محکوم کردن این اتفاقات، از برخورد جدی با خاطیان خبر داد. باعشه! همون کاری که پارسال کردید ، امسال هم بکنید تا سال بعد دوباره شاهد تکرار این نوع عوضی بازی ها باشیم.

شعارسال: مسابقات قوی‌ترین مردان ایران نیز حکایات و حاشیه‌های تکراری خاص خودش را دارد. حاشیه‌هایی که بدلیل سو مدیریت آشکار در حال تکرار است و این‌بار نیز همچون سال‌های گذشته با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی همراه بود. در جریان برگزاری یکی از آیتم‌های این دوره از رقابت‌ها، یکی از ورزشکاران شاخص نسبت به عملکرد یکی از داوران حاضر در این مسابقات شدیدا انتقاد داشت که این موضوع به درگیری شدید میان آن‌ها منجر شد. در ادامه طرفداران این ورزشکار نیز وارد معرکه شدند و درگیری شدیدی میان دو طرف به‌وجود آمد که در این میان در دست برخی از این افراد نیز سلاح سرد دیده شد.

چاقوکشی در مسابقات قوی‌ترین مردان + بیانیه آبکی فدراسیون بدنسازی

تعداد بازدید : 9


واکنش فدراسیون بدنسازی به درگیری در مسابقات قویترین مردان ایران:

در بیانیه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، درباره درگیری‌های رخ داده در مسابقات قویترین مردان ایران، آمده است:

هجدهمین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی کشور طی روز‌های ١٨ لغایت ٢١ مهر در سالن شهید چمران استان تهران برگزار شد که در روز پایانی این رقابت‌ها در پی اعتراض به رای داوران، برخی از تماشاگرنما‌ها با یکدیگر درگیر شده و برای دقایقی جو سالن را متشنج کردند. هیچ کدام از ورزشکاران حاضر در مسابقات و عوامل برگزاری در جریان این درگیری دخیل نبودند و سعی در آرام کردن فضا داشتند.

چاقوکشی در مسابقات قوی‌ترین مردان + بیانیه آبکی فدراسیون بدنسازی

بعد از دقایقی با تلاش مسوولین برگزاری مسابقات، نیرو‌های حراست و انتظامی مسابقه در شرایط عادی ادامه پیدا کرد. فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن محکوم کردن این اتفاقات و حواشی اعلام می‌دارد در پی گزارش مسوول برگزاری مسابقات، کمیته انضباطی در اولین جلسه خود حواشی به وجود آمده را بررسی و با خاطیان برخورد جدی خواهد کرد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین