پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۱۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
حجت الاسلام والمسلمین محیطی» امام جمعه بخش کومله لنگرود در خطبه های نماز جمعه با انتقاد از عدم صدور مجوز بهره‌برداری بیمارستان سردار شهید املاکی کومله لنگرود ،خواستار توجه ویژه مسئولین استان به خصوص استاندار مکتبی در رابطه با این موضوع شد.

شعارسال: امام جمعه کومله گفت: در اسفند سال گذشته این بیمارستان با تلاش‌های شبانه روزی مدیران درمان تامین اجتماعی گیلان و با حضور نماینده، ولی فقیه در استان «آیت الله فلاحتی» و استاندار پرتلاش «دکتر عباسی» افتتاح شد. امروز متاسفانه پس از گذشت تقریباً یک سال از افتتاح این واحد درمانی، مردم منطقه نتوانسته‌اند از خدمات کامل این بیمارستان بهره‌مند شوند.

انتقاد امام جمعه کومله از عدم صدور مجوز بهره برداری بیمارستان سردار شهید املاکی لنگرود

همانطور که می‌دانید این بیمارستان دومین بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان گیلان است و بیمه شدگان تامین اجتماعی می‌توانند از خدمات درمانی آن به صورت رایگان استفاده نمایند. بنده دلیل کاستی‌های حال حاضر این بیمارستان را از مسئولین درمان تامین اجتماعی در گیلان جویا شدم. «دکتر ابراهیمی» مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان اعلام کرد: «ما به دلیل عدم صدور مجوز بهره‌برداری نتوانسته ایم تعدادی از بخش‌های بیمارستان را فعال کنیم. توانستیم بسیاری از ایرادات بازرسان را حل نماییم. این آمادگی در مجموعه درمان تامین اجتماعی استان، کادر پزشکی و درمانی بیمارستان شهید املاکی وجود دارد تا با حل این مشکل خدمات رایگان درمانی درخور مردم منطقه که، ولی نعمت ما هستند ارائه نماییم.»

بنده همین جا از مسئولین محترم استان، استاندار محترم و همچنین از مدیر پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی گیلان جناب آقای آشوبی می‌خواهم در اسرع وقت و با عنایت ویژه پروانه بهره‌برداری این بیمارستان را صادر نمایند. مردم محروم منطقه چشم انتظار تدبیر مسئولین استان هستند تا بتوانند از خدمات بروز بیمارستان شهید املاکی در کومله شهرستان لنگرود بهره‌مند شوند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت گیل خبر، تاریخ انتشار: 17آذر1402، کدخبر: 491817، gilkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین