پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۳۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
در آستانه چهارمین سالگشت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، سمفونی با عنوان «به قدقامت یاران» به رهبری نصیر حیدریان با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی و زینب سلیمانی فرزند شهید سلیمانی ، جمعی از مقامات لشکری و کشوری ، در تالار وحدت رونمایی شد.آهنگسازان این سمفونی میلاد آقایی و امیرحسین سمیعی هستند. محمدمهدی سیار شاعر این اثر است و سیدمحسن حسینی و امیرحسین سمیعی به عنوان خواننده حضور دارند. بخش اول سمفونی حاج قاسم با عنوان دفاع مقدس، بخش دوم با عنوان دفاع از حرم و بخش سوم با عنوان شهادت اجرا شد.

شعارسال: رونمایی از سمفونی حاج قاسم سلیمانی با عنوان «به قد قامت یاران» به رهبری نصیر حیدریان و با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ، فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزیر فرهنگ، سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و فرزندان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت آغاز شد.

رونمایی سمفونی ویژه سردار سلیمانی در تالار وحدت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه رونمایی از سمفونی ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی گفت، خوشحال هستم بعد از گذشت ۴ سال از شهادت حاج قاسم عزیز اصحاب موسیقی و عزیزان ما در حوزه دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به اجرای سمفونی ویژه این شهید عزیز شدند. از آهنگساز مجموعه آقای آقایی و خوانندگان عزیز آقایان حسینی و سمیعی و از رهبر این اجرا آقای حیدریان تشکر ویژه می‌کنم. آقای حیدریان رهبر ارکستر استاد دانشگاه در اتریش هستند و به خاطر عشق به وطن و سرباز وطن در این اجرا حاضر شدند. امروز هم کمی کسالت داشتند با این وجود با بهترین انرژی رهبری ارکستر را به نحو احسن انجام دادند؛ به شکل ویژه از آقای حیدریان تشکر می‌کنم.

رونمایی سمفونی ویژه سردار سلیمانی در تالار وحدت

تعداد بازدید : 3

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین