پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۵۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
صحبت از تولید خودروی مازاد در شرایطی است که خودرو سازان هنوز نتوانسته اند به تعهداد اخیر خود در سامانه یکپارچه عمل کنندو در این شرایط چطور صحبت از تولید مازاد می شود؟ در چنین شرایطی در بهترین و سالم ترین برداشت، جو روانی بازار برهم ریخته ( شما بخوانید تشویش اذهان عمومی و لزوم ورود دادستان کل کشور) و با آشفته بازار منجر به افزایش نارضایتی های عمومی مواجه می شویم. نکته جالب توجه سکوت ظاهری سازمان بازرسی کل کشور نسبت به این فعل قبیح است.

شعارسال: در شرایط حاضر حدود ۵۵-۶۰ هزار تعهد تحویل خودروی معوق شده وجود دارد (خصوصا دنا، ۲۰۷، هایما) و با اظهاراتی نسنجیده نظیر فروش به قیمت ۵ درصد زیر قیمت روز بازار و کم تعهدی برای واردات خودرو‌های دست دوم خارجی، شاهد برهم ریختن بازار آنهم در ایام حساسی نظیر انتخابات، عید نوروز و ماه مبارک رمضان هستیم.

واقعا منافع کثیف چه گروه‌هایی در میان است که به خودشان اجازه چنین اقداماتی را می‌دهند؟ چرا سازمان بازرسی کل کشور با رصد تغییرات، واکنش موثری از خودش نشان نمی‌دهد (همراه با اطلاع رسانی حداقلی مورد نیاز برای افکار عمومی)؟ چرا دادستان کل کشور، به تشویش اذهان ایجاد شده ورود نمی‌کند؟ آقای قاضی القضات، جناب اژه‌ای عزیز، ریاست محترم قوه قضائیه، اگر بد می‌گوییم شما اصلاخ بفرمائید.

اگر حاشیه‌های ایجاد شده به فرض کار دست‌های پشت پرده مرتبط با انحصار گران صنعت خودرو باشد، چاه ویل شان با این ارقام پر نمی‌شود. عملکرد تاریخی شان به گونه‌ای است که خوش بین‌ترین سناریست‌های معتقد به نجات صنعت خودرو، از این گروه‌ها ناامید شده اند. ما انجام وظیفه کردیم، مابقی امور به اراده و تکلیف حضرتعالی.

تعداد بازدید : 2

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت قدس، تاریخ انتشار: 25دی1402، کدخبر: 956223، www.qudsonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین