پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۳۷۶۰
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۹
بطور خلاصه موضوع به این ماجرا بر می‌گردد که چند شرکت با افتتاح شهر لوازم خانگی، کنترل توزیع را با فروش اقساطی در دست گرفته و حتی برخی کالا‌ها را زیر قیمت بازار ارایه می‌دهند. این کار باعث خوابیدن بازار بسیاری از لوازم خانگی فروش‌ها شده است. صدایشان درامده که فروشگاه‌های شهر لوازم خانگی، از بانک‌ها وام کلان می‌گیرند. خوب بگیرند، تو هم برو بگیر. مردم خاطرات پست فطرتی و رباخواری برخی از همکاران شما در زمان تهیه جهیزیه برای فرزندان شان را از یاد نبرده اند جناب حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران. یادت می‌آید در همین امین حضور چند هزار دلال دنبال مردم می‌دویدند و مشتری کشی می‌کردند؟ اگر سود نداشت که شاهد این پدیده نبودیم. حاشیه سود لوازم خانگی را جرات داری رسانه‌ای کنی؟ شاید برای تو، نجات دادن دکان و دستک چند هزار نفر مهم باشد، اما برای ما سرنوشت ۸۵ میلیون ایرانی مهم است. امیدواریم که خوب شیر فهم شده باشید و ورود حمایتی بی جا را کنار بگذارید. در صورت تداوم حمایت‌های بیجا، گزارش بدون نام از تعرضات صورت پذیرفته به نوامیس مردم را منتشر می کنیم تا رگ غیرت هر ایرانی مسلمان چنان بجنبد که تف توی صورت بعضی از همکاران شما بیندازند. خیلی خوب می‌دانید از چه چیز صحبت می‌کنیم و خودتان را به کوچه علی چپ هم نزنید.

شعارسال: حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران در واکنش به ماجرای اختلال سرا‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حوزه بازار لوازم خانگی و فرش گفت: ما مخالف این هستیم که چنین فضای در اختیار یک واحد اقتصادی قرار بگیرد و امیدواریم چنین اتفاقی تکرار نشود.

او معتقد است: استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی کشور برای همه افراد جامعه باید به سمت عدالت باشد و اگر کسب و کاری راه اندازی شود که هزاران واحد صنفی دچار آسیب شود و هزاران نفر دچار آسیب و خسران شود، نیاز به رسیدگی و آسیب شناسی دارد.

تعداد بازدید : 5

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اکوایران، تاریخ انتشار: 10بهمن1402، کدخبر: 56485، ecoiran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین