پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۸۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳
خبر می رسد که مدیر یک مجموعه لبنیاتی بعد از کناره گیری یا کنار نهاده شدن، در شرکت فرودگاه های کشور جذب شده است. شاید ظاهر این داستان بدلیل مرتبط بودن مدرک تحصیلی ،چندان چالش برانگیز نباشد، اما با طرح سوالات ایجاد شده در افکار عمومی، نیازمندی فوری به شفاف سازی وجود دارد. از مدیرعامل محترم شرکت فرودگاه ها و وزیر راه و شهرسازی ، انتظار می رود با قید فوریت اقدام به ارایه توضیح در این خصوص نمایند تا چنانچه تخلفی صورت گرفته ، سریعا اصلاح شود و چنانچه موضوع فاقد تخلف است ، اقدام به تنویر افکار عمومی گردد.

شعارسال: کانال تلگرامی رسانه جماران به نقل از کامبیز نوروزی، حقوقدان و کارشناس رسانه نوشته است که در یکم بهمن ماه امسال شخصی از مدیرعاملی شرکت لبنیات برکنار شد. علت برکناری اعلام نشده است. مهم نیست. نکته این است که روز، ۲۳ بهمن، همین شخص در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منصوب شد. این شرکت از زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی است.

منظور کامبیز نوروزی از انتصاب جدید در شرکت فرودگاه ها و نقد بر نظارت غیرموثر وزارت راه و شهرسازی کیست؟

اینکه چه ربطی بین صنعت لبنیات و صنعت هوایی است پرسشی است که لااقل در این دولت انتظار می‌رود کسی به آن جواب بدهد. مشابه این نوع عزل و نصب‌ها کم نیستند خیلی هم زیادند. سمت‌ها را چنان تقسیم می‌کنند که غنائم جنگی را. به هرکس دوست دارند می‌دهند و هرکس هرچه بتواند بر می‌دارد.

منظور کامبیز نوروزی از انتصاب جدید در شرکت فرودگاه ها و نقد بر نظارت غیرموثر وزارت راه و شهرسازی کیست؟

اداره کشور، اما فرق دارد با تقسیم قدرت بین رفقا. قانون جایی ندارد، حساب و کتابی هم در کار نیست. مردم آنچه را از عمل شما می‌بینند قضاوت می‌کنند نه آنچه را شعار می‌دهید و..

ورای میزان صحت فرمایشات جناب کامبیز نوروزی و موافقت یا مخالفت با موضع گیری‌های ایشان، پایگاه تحلیلی خبری شعار سال درخواست اخذ توضیحات کامل و بدور از هرگونه توجیه از دو مقام مدیریتی کشور یعنی مهرداد بذرپاش در نقش وزیر راه و شهرسازی و رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور را دارد.

لازم به توضیح است که پایگاه تحلیلی خبری شعار سال در سال‌های ماضی، از این گونه رفتار‌ها به کرات در شرکت فرودگاه‌ها دیده بود. خصوصا در دوره آقای فلایت چک که با دعوت چندباره مثلا رئیس مجلس مثلا قصد ایجاد سپر محافظتی برای پست مدیریتی داشت؟! جناب فلایت چک، چه خبر از مجموعه تعمییر و نگهداری قم؟ دیدی گذر پوست به دباغ خانه است اخوی. تو و مسئول روابط عمومی محترم تان به عقیده ما، دچار توهم خود بزرگ پنداری شده بودید. یادتان رفت که سرباز‌های کوچک علی، همه جا هستند و متعهدانه ناظر بر عملکردتان بودند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
0
0
سلام،ضمن تشکر از شما بعنوان رسانه مطالبه گر،شاید یکی از علت های مهم این رها شدگی در شرکت فرودگاه ها،جلسات محفلی وشبانه باندهای سیاسی،باشد که علیرغم ظاهر متشرع آنان هیچ اعتقادی به ایجاد امید وپیشر فت در این کشور ندارند،از بدو تاسیس شرکت فرودگاه ها ،تاکنون این همه بهم ریختگی در این شرکت مشاهده،نشده،در دوران مدیر عامل قبل،دو معاونت این شرکت،به دو فردی سپرده شد،که کارمند دولت نبودند،در حال حاضر هم بدتر از آن در شرکت فرودگاه ها توسط مدیرعامل فعلی در حال انجام است،خود نخجوان هم بدون هیچ رابطه استخدامی با دولت ودر یک تخلف آشکار منصوبشده،وواقعیت این است که،شرکت فرودگاه ها نقش عابر بانک برای ستاد،وزارت راه،واحزاب سیاسی را بازی می کند،ودر این وانفسای تنها رسانه های،دلسوز هستند،که می توانند،صدای،مردم وخواسته رهبری در مبارزه با فساد وولنگ و واریز دستگاه های دولتی را ایفا کنند
مدیر پایگاه

سلام 


ضمن تشکر از محبت شما ، برخی از ادعاهای مطرح در خبر بالا ، نیازمند ارایه سند بوده و قابلیت مطالبه گری متقابل از طرف شرکت فرودگاه ها را دارد.
ما وقتی نقدی می کنیم، مسلما دستمان پر است و در صورت ورود حقوقی به داستان،با اطمینان پای در دادگاه می گذاریم. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین