پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۱۰۸
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲
یاشار سلطانی و صبا آذر پیک برای اجرای حکم قطعی قضایی با شکات خصوصی متعدد بازداشت شدند.یاشار سلطانی در پرونده‌ای که ۱۷ شاکی دارد، به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی (یازده فقره)، به یک سال و دو ماه حبس تعزیری محکوم شده که این حکم به اجرا درآمد.صفورا آذرپیک بابت ۵ فقره نشر اکاذیب و همچنین تهدید اشخاص به حبس محکوم شده که این حکم اجرا شد.

شعارسال: مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد، براساس حکم صادره صفورا آذرپیک بابت پنج فقره نشر اکاذیب به تحمل ۲ سال حبس تغزیری و پرداخت جریمه نقدی و اعاده حیثیت از شکات از طریق عذرخواهی از ایشان در یکی از روزنامه‌های رسمی و بابت پنج فقره جرم افترا نسبت به شکات به پرداخت جزای نقدی محکوم شده است. همچنین این فرد بابت جرم تهدید به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شده است.

یاشار سلطانی و صبا آذرپیک برای گذراندن حسب های تعزیری خود ،وارد زندان شدند

براساس حکم صادره، متهم به جهت بی‌توجهی به مقررات قانونی و حقوق سایر افراد جامعه، نوع جرایم ارتکابی و خسارات ناشی از آن جهت تکمیل کیفر اصلی به ممنوعیت فعالیت در رسانه‌های اجتماعی به مدت دو سال و انتشار حکم محکومیت قطعی در رسانه رسمی محکوم شده است. براساس مفاد پرونده صبا آذرپیک در این پرونده، ۷ شاکی خصوصی دارد.

یاشار سلطانی در پرونده‌ای که ۱۷ شاکی دارد، به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی (یازده فقره)، به یک سال و دو ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

اسامی شاکیان پرونده یاشار سلطانی و صبا آذرپیک: 

شاکیان پرونده آذرپیک: زهرا شیخی مبارکه، سیدمحسن دهنوی، سیدمحمد مهدی احمدی، بانک شهر، معصومه حسن پور، علی رضا رزم حسینی، مصطفی سالاری

شاکیان پرونده یاشار سلطانی: در پرونده مرتبط با یاشار سلطانی که ۶متهم دارد، ۱۷شاکی دارد از جمله: -مصطفی منتظرالمهدی -سیدمحمد احمدی -سیدهادی میرمحمدعلی-فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه-معاونت حقوقی ریاست جمهوری- سازمان صدا و سیما-سازمان بسیج شهرداری تهران-سید حسن میرمحمد علی-امیراسلام-سجاد کاظمی-اشکان طرخورانی-سازمان توسعه تجارت ایران.

 

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از برترین ها، تاریخ انتشار: 20خرداد1403، کدخبر: 1429627، www.bartarinha.ir / سایر منابع.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین