پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
فرماندار شهرستان دیر گفت: هر ساله در منطقه دریایی مطاف شهرستان دیر حوادثی برای شناورها رخ می‌دهد که نصب دستگاه موج نگار هواشناسی در آب‌های دیر ایمنی تردد شناورها را افزایش می‌دهد.

شعار سال: حمزه اعتماد بعدازظهر روز جمعه در نشست هماهنگی نصب ردیاب دریایی و موج نگار هواشناسی در آبهای دیر با بیان اینکه آبهای شهرستان دیر محل تردد انواع شناورهای باری و سفاری است اظهار داشت: بندر دیر از دیرباز منطقه مناسبی به عنوان لنگرگاه در مواقع طولانی و حوادث غیر طبیعی بوده است.

وی با بیان اینکه نصب دستگاه هواشناسی در بندر و لنگره دیر مربوط به سال 1345 است گفت: شهرستان دیر دارای 90 کیلومتر مرز دریایی با آبراه خلیج فارس است که این آبراه محل تردد بیشتر شناورهای که قصد سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس دارند است.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه منطقه دریایی مطاف زیستگاه و ذخیرگاه انواع آبزیان است گفت: این مهم سبب شده که بیشتر شناورهای صیادی برای صید آبزیان به این منطقه سفر کنند.

اعتماد با بیان اینکه ایمنی تردد شناورها دریایی در منطقه دیر افزایش می‌یابد گفت: بندردیر به سبب قرار گرفتن در مسیر تردد شناورها سالانه حوادثی شامل غرق شدن شناورهای باری و صیادی است که نصب دستگاه موج نگار هواشناسی در آبهای دیر ایمنی تردد شناورها را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: ایجاد این دستگاه دریایی در امنیت دریایی، شناسائی مناطق حادثه‏خیز و جلوگیری از بروز مشکلات و خطرات احتمالی برای دریانوردان شهرستان دیر کمک بسیاری می‌کند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنيم، تاریخ انتشار: 29 آبان 1394، کد مطلب: 922154:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین