پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۴۰۰۷۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
دبیرکل سندیکای بیمه گران در جمع اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار هدفمند کردن هزینه کرد عوارض بیمه و ارائه گزارش عملکرد دستگاههای هزینه کننده شد که در پی آن رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دستور داد نسبت به اخذ گزارش عملکرد دستگاههای هزینه کننده عوارض صنعت بیمه اقدام شود.

شعار سال: علی اکبر اولیاء در جلسه مدیران صنعت بیمه با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، شناخت و نگاه مثبت اعضای کمیسیون به صنعت بیمه را یک سرمایه و پشتیبان بزرگ برای این صنعت برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تدوام این ارتباطات، اقدامات اساسی برای تحول اساسی در صنعت بیمه صورت گیرد.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در ادامه وجود یک سیستم بیمه ای پویا را برای توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور یک ضرورت اجتناب ناپذیر عنوان و از کمیسیون و مجلس شورای اسلامی برای بهبود فضای کسب و کار و توقف تصمیمات خارج از صنعت که زیان هنگفت و تضعیف و اُفت خدمات این حوزه را به دنبال دارد استمداد کرد.

وی همچنین تضمین حداقل سود را در نرخ گذاری های تکلیفی را برای توسعه سرمایه گذاری در صنعت بیمه ضروری دانشت.

دبیرکل سندیکا در ادامه سخنان خود در جمع اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار هدفمند کردن هزینه کرد عوارض وضع شده بر صنعت بیمه شد و یادآور شد زمانی این عوارض توجیه دارد که بنا به هدف تعیین شده هزینه گردد و دستگاههای هزینه کننده مطابق تکلیف قانونی نسبت به ارائه گزارش عملکرد خود اقدام نمایند.

در این جلسه پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از دبیران کمیسیون خواست نسبت به پیگیری ارائه گزارش عملکرد دستگاهها هزینه کننده عوارض صنعت بیمه اقدام نمایند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 18 آذر 95 ، کد مطلب: 253441: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین