پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۴۰۱۱۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به تاثيرات روانى تغيير رسمى واحد پول ايران از ريال به تومان گفت: با توجه به كنترل تورم در دو سال اخير اكثر كارشناسان اميدوار هستند با اين حركت تورم افزايش پيدا نكند.

شعارسال: ناصر ریاحی، در ارتباط با تغيير رسمى واحد پول كشور از ريال به تومان و تاثيرات آن بر حوزه بازرگانى اظهار كرد: اين امر تاثير آنچنانى نمى تواند بر بخش بازرگانى داشته باشد اما تمامى هزينه ها تقسيم بر ١٠ مى شود و كار منطقى بوده كه از سوى دولت اعمال شده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: در حال حاضر عده اى از كارشناسان معتقد هستند كه اين امر باعث بوجود آمدن تورم در اقتصاد كشور خواهد شد البته كه بايد در نظر داشت منفعت اين كار بيشتر از مضراتى است كه احتمالا بروز پيدا كند.

رياحى با بيان اين كه اين تصميم مى تواند بار روانى معيشت مردم و اقتصاد كشور را كمتر از پيش كند تصريح كرد: كم شدن صفر از واحد پول ملى با توجه به كنترل تورم در دو سال اخير امرى درست بوده و مى تواند بار مثبت روانى براى تمامى بخش هاى جامعه از جمله اقتصاد كشور داشته باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 18آذر1395، کدخبر: 253349: www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین