پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۱۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
استاندار جدید سمنان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به‌ فرد و ممتاز استان سمنان برای توسعه گفت: توسعه سرمایه‌گذاری در این شرایط راهکار توسعه استان سمنان است.

شعار سال : محمدرضا خباز عصر روز يكشنبه در آیین معارفه خود به‌ عنوان استاندار سمنان در سالن اجتماعات تأمین اجتماعی این استان اظهار داشت: به خواسته رئیس‌جمهور، باید همه تلاش خود را به کار بگیریم تا استان سمنان به معنای واقعی، استان معین تهران شود.



وی با اشاره به کاهش شدید درآمدهای کشور در برهه کنونی تصریح کرد: امروز درآمدهای نفتی کشور به یک‌ سوم تقلیل یافته است.

استاندار جدید سمنان با بیان اینکه امروز دیگر کشور با تکیه به درآمدهای دولت، قابل اداره نیست عنوان کرد: توسعه سرمایه‌گذاری در این شرایط راهکار توسعه استان سمنان است و امروز باید برای سرمایه‌گذاری سالم، فرش قرمز پهن کنیم.

خباز با تأکید بر اینکه امروز شرایط کشور، شرایط حساسی است خاطرنشان کرد: واگذاری امور به مردم و برقراری رابطه حسنه با دنیا به‌ منظور اداره بهتر کشور دو نکته مورد اشاره رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت بود که به‌ منظور انتخاب استاندار سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه مدیر لایق، حتماً نباید متخصص همه امور باشد عنوان کرد: مدیر لایق برای انجام امور، کارشناسان خبره را در همه امور دور خود جمع می‌کند.

استاندار سمنان با بیان اینکه شأن مدیران در کشور شأن خدمت بوده و مدیران هیچ شأن دیگری ندارند عنوان کرد: بالاترین فضیلت بعد از فرایض دینی، خدمت به مردم است.

خباز با اشاره به اینکه دولت یازدهم دولتی حزبی نیست خاطرنشان کرد: بر اساس تأکیدات رئیس‌جمهور، دولت تدبیر و امید دولتی حزبی نیست؛ ولی از احزاب برای رونق و توسعه کشور و عزت نظام حمایت می‌کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ نشرخبر : 1 آذر 1394 کد مطلب : 924196 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین