پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: بزرگترین سرمایه دولت یازدهم عملی شدن وعده ها و دورغ نگفتن است.
شعارسال: فتح الله حقیقی روز شنبه درنشست فعالان و منتخبان عرصه کشاورزی درآستانه سفر ریاست جمهوری به البرز افزود: امروز مسئولان و مدیران به نوبه خود در بخش های شهرستانی و استانی باید همراه با دولت خواسته های به حق مردم را تامین کنند.

وی ادامه داد: دربحث شعارسال " اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل " باید بصورت عملیاتی وارد میدان شد و تکریم مردم را نیز باید مد نظر داشت.

حقیقی گفت: شنیدن صحبت های مردم یک نوع تکریم است و دولت امروز صادقانه در تلاش برای حل مشکلات است.

وی خاطرنشان کرد: به رغم تمام تهدیدهایی که کشور با آن مواجه است امروز مقاومت مردم و همراهی آنان با دولت توانسته مسیر توسعه و پیشرفت بیشتری را به ارمغان آورد.

حقیقی اضافه کرد: امروز شاهد توفیقات خوبی برای دولت در عرصه سلامت بودیم و کاهش تورم و گشایش های اقتصادی نویدهای خوبی را برای کشور به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم صادقانه برای مردم کار کرده و البته مردم نیز مقاوم و همراه بوده اند اما درسایه وحدت می توان به پیروزی و پیشرفت های بیشتری دست یافت و اگر ایران اسلامی امروز از دیپلماسی دنیا حذف نشده بواسطه وحدت است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری شهروند، تاریخ انتشار: شنبه 1 آبان 1395، کدخبر: ۱۰۸۵۸، www.shahrvandalborz.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین