پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۲۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
استاندار البرز با تاکید بر همدلی مسئولان برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، گفت: عزم دولت و مسئولان برای تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی جدی است.
شعارسال: سيد حميد طهائي روز چهارشنبه در آيين افتتاح 18پروژه عمراني درشهر گلسار ساوجبلاغ، افزود: در سالجاري از هيچ تلاشي با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري و رئيس جمهوري در حوزه اقدام و عمل براي بخش اقتصاد داخل نبايد دريغ كرد. وي ادامه داد: در دوسال اخير دولت به ثمر نشسته و امسال نيز در بحث اقتصاد مقاومتي بايد در تلاش براي تحقق راهبردهاي اقتصاد مقاومتي باشيم.

استاندار البرز گفت: براين اساس هر دستگاه اجرايي در چارچوب وظايف خود در تحقق اقتصاد مقاومتي با هدف تامين خواسته ها و رضايت هرچه بيشتر مردم سهيم است.

وي خاطرنشان كرد: دولت در تلاش براي تحقق وعده ها و شعارهاي خود است اما در اين بين مديران و مسئولان دستگاه هاي اجرايي نيز بايد تمام تلاش خود را بكارگيرند.

در اين آيين از 18 پروژه عمراني آماده شده براي افتتاح هفت پروژه از جمله بلوار امام رضا(ع) متصل به بلوار شورا ،احداث بلوار شورا و آيت طالقاني، احداث ميدان شهداي شهر گلسار به بهره برداري رسيد كه نماينده مردم ساوجبلاغ طالقان و نظرآباد در دهمين مجلس شوراي اسلامي نيز استاندار البرز را همراهي مي كرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395، کدخبر: 529171، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین