پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۴۱۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که ملت سوریه وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کرده و بیش از پیش منسجم و مقاوم شده و این نقطه قوت سوریه است.

شعارسال: به نقل از العالم، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه روز(شنبه) در دیدار با شرکت کنندگان در نشست دفتر دائمی اتحادیه وکلای عرب در دمشق به نقش مهم اتحادیه ها و سندیکاها بویژه در شرایط فعلی منطقه اشاره کرد.

وی در این دیدار تاکید کرد که این سازمان ها نباید منتظر دولتها بمانند؛ بلکه باید خود نقشی اساسی و حیاتی در بیداری و آگاه سازی مردم از واقعیتها و رویدادها ایفا کنند.

اسد افزود: نبردی که ملت سوریه انجام می دهد، کاملا یک نبرد ملی است؛ زیرا یکی از اهداف این جنگ ضربه زدن به ساختار اجتماعی قوی جامعه سوریه است؛ اما دشمنان سوریه در تحقق این هدف ناکام ماندند؛ زیرا ملت سوریه نه تنها در حفظ وحدت و بافت اجتماعی خود تا حد زیادی موفق شد بلکه منسجم تر و قوی تر شده است و این نقطه قوتی برای سوریه به شمار می آید.

اعضای هیاتِ دیدارکننده نیز تاکید کردند که مرحله ای که منطقه در آن بسر می برد، مرحله نبرد فکری است و در برابر تاریک اندیشی که خواهان نفود به جوامع عربی است، باید اندیشه ملی گرایی عربی رواج یابد تا بتوان با طرح تجزیه منطقه عربی براساس فرقه ای و نژادی مقابله کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20آذر1395، کدخبر: 1263896: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین