پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۱۸۴
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳
با توجه به نزدیک شدن به سفر هیئت دولت به استان سمنان مردم شهرستان گرمسار و اقشارمختلف این شهرستان از رئیس جمهور کشورشان برای توسعه و پیشرفت شهرستان خود چه می خواهند.

شعار سال: با یک نگاه کلی و صحبت با مردم این شهرستان کویری و نزدیک به پایتخت کشور در اقشار مختلف می توان به این نکته عمیق رسید که مردم گرمسار در تمام قشر های مختلف از رئیس قوه مجریه کشورشان می خواهند که مشکلات های اقتصادی، بیکاری جوانان را حل کنند.

در مصاحبه کوتاه با یک کاسب در شهر گرمسار و درخواست های خود از رئیس جمهور پرسیدم و این فعال حوزه صنفی توجه به وضعیت اقتصادی و رونق اقتصاد وبازار و از بی توجهی به اصناف گلایه می کرد و لزوم توجه به تولید داخلی و ایرانی را خواستار شد.

یک معلم گرمساری لزوم توجه به توسعه منطقه گرمسار و توجه به پروژه های نیمه تمام حوزه آب و راه و حل مشکل بیکاری را از رئیس جمهور می خواست.

وقتی با یک دانشجو صحبت می کردم از بی توجهی به تحصیل کردها در رشته های مختلف گلایه می کرد و مشکل بیشتر جوانان ایرانی را بیکاری عنوان نمود و از وعده های اقتصادی تحقق نیافته دولت تدبیر و امید نیز انتقاداتی داشت .

وقتی پای دردل یک مادر خانه دار نشستم،حل مشکل ازدواج جوانان و شغل آنها را مهم ترین مشکل کشور دانست و دربعضی از صحبت های خود به مشکل فرهنگی و توجه نکردن به مسائل فرهنگی و اجتماعی که می تواند تاثیر منفی در زندگی خصوصی افراد در خانواده بگذارد اشاره کرد.

در کنار این صحبت ها یک تولید کنند هم با رئیس جمهور خود صحبت های داشت، این فعال اقتصادی از بی توجهی به صنعت و تولید داخلی و واردات بی رویه بعضی از کالا در کشور و ورشکستگی بسیاری از واحد های تولیدی گفت و از توجه به واحد های تولید کشور را دربخش صنایع کوچک توسط دولت را خواستار شد.

به هر حال با این توقعات گرمساری از رئیس جمهورمی توان به این نکته رسید که گرمساری ها با هر توقعی به دنبال توسعه و پیشرفت کشورشان و حل مشکلات از قبیل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی مرآت، تاریخ 30 فروردین 95، کد مطلب:: www.meraatnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین