پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۷۰۹
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
مسئول کیفیت آزمون‌های تخصصی و فوق تخصصی وزارت بهداشت از برنامه این وزارتخانه برای حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی در زمینه آموزش خبر داد و گفت: براساس تصمیم گرفته شده پروژه‌هایی که در زمینه آموزش و براساس نیازسنجی انجام بگیرند گرندهای حمایتی دریافت خواهند کرد.
شعارسال: دکتر مسیح صبوری با اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در وزارت بهداشت و معاونت آموزش این وزارتخانه صورت گرفته قرار است از پروژه‌هایی که در زمینه آموزش انجام می‌شود و کارهای تحقیقاتی دانشجویان استعدادهای درخشان و مراکز مدیریتی و مطالعات و توسعه که در زمینه آموزش باشد، با اعطای گرنت از این پروژه‌ها حمایت میشود.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر طرح حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی حوزه آموزش در وزارت بهداشت تعریف و بودجه آن نیز مشخص شده است که در این طرح بطور مشخص اشاره شده که چه نیازهایی وزارت بهداشت در حوزه آموزش دارد که باید در زمینه رفع این نیازها، کار تحقیقاتی انجام بگیرد.

مسئول کیفیت آزمون‌های تخصصی و فوق تخصصی وزارت بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح حمایت از پروژه‌های آموزشی وزارت بهداشت آماده و طی روزهای آینده به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد. براساس آن دانشگاه‌ها می‌توانند پروژه‌های خود را متناسب با نیاز انتخاب کنند، که در نهایت معاونت آموزشی وزارت بهداشت نیز از این پروژه‌هاحمایت خواهد کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 3 دی 1395 ، کدخبر: 95100201083، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین