پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۰۱۸
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
عضو کمیسیون صنایع مجلس و نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب گفت: مدیران شرکت ماشین سازی اراک در قبال مشکلات و خواسته های کارگریرخ داده در این واحد صنعتی وعده هایی داده اند که باید به آن عمل کنند.

شعار سال: سیدمهدی مقدسی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: شرکت مادر تخصصی ماشین سازی اراک در هفته های اخیر با مسائل و خواسته هایی از سوی کارگران مواجه بود و معترضان خواستار تغییراتی در تیم مدیریتی این صنعت بودند و انصاب های غیربومی در یک ماه اخیر بودند.
وی بیان کرد: تاکنون دو مرحله مذاکره با مدیران ارشد این شرکت انجام شده که در مرحله اول منجر به برکناری یکی از مدیران غیربومی شد و در مرحله دوم نیز با قول مساعد مدیران این شرکت مقرر شد تا روز شنبه برخی دیگر از مدیران غیربومی که انتصاب آنها باعث بروز تنش در مجموعه شده بود برکنار شوند و برخی امکانات رفاهی نیز در اختیار کارگران و کارکنان شرکت قرار گیرد.
این عضو کمیسیون صنایع مجلس ابرازامیدواری کرد: وعده های داده شده باید برای جامعه کارگری این مادر صنعت محقق شود.
مقدسی با تاکید بر وجود شمار زیادی از شرکت های بزرگ در اراک و حومه گفت: اولویت در انتصاب مدیران صنعتی با نیروهای ورزیده و تحصیل کرده بومی است و باید با به کارگیری از توان و ظرفیت های محلی همگرایی را در حوزه تولید افزایش داد و از مشکلات مشابه ماشین سازی پیشگیری کرد.
شرکت ماشین سازی اراک (سهامی عام) به منظور پشتیبانی از صنایع بنیادین و برآورده کردن نیازهای صنعتی کشور، در سال 1346 در زمینی به مساحت 134 هکتار در شهر اراک تاسیس شد و در سال 1350 به عنوان اولین صنعت سنگین کشور به بهره برداری رسید.
این شرکت در زمینه ساخت سازه های عظیم الجثه و پل های فلزی ، مخازن بزرگ و تجهیزات نفت و گاز و پالایشگاهی فعالیت دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوی اسلامی(ایرنا)، تاریخ 27 مرداد 95، کد مطلب: 82192708: www8.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین