پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۲۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با اشاره به واگذاری 22 پروژه نیمه‌تمام عمرانی به بخش خصوصی گفت: دولت شرایط خوبی برای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام خود به بخش خصوصی ایجاد کرده که یک فرصت استثنایی برای این بخش است.

شعار سال: سیداسکندر صیدایی منطقه همدان، اظهار کرد: 162 پروژه عمرانی نیمه‌تمام دولتی در استان همدان آماده واگذاری به بخش خصوصی است که بخش خصوصی، تعاونی و پیمانکاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری، مدیریت و بهره‌برداری می‌توانند از این پروژه‌ها انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه انتظار این است که بخش خصوصی وارد عرصه شود، تصریح کرد: دولت شرایط خوبی برای واگذاری پروژه‌ها فراهم کرده است به‌طوریکه هزینه پروژه در طولانی‌مدت دریافت می‌شود و برای سرمایه‌گذار صرفه اقتصادی خواهد داشت و از بخش خصوصی که توان مالی دارند، انتظار است ورود پیدا کنند.

وی با تأکید بر اینکه واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی فرصت استثنایی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: پروژه شبکه و ایستگاه پمپاژ تپه‌یزدان، بهره‌برداری از نیروگاه گاماسیاب، خط انتقال آب شرب تویسرکان، خط انتقال آب شرب دره مرادبیگ، احداث کتابخانه و سالن اجتماعات در چند شهرستان از جمله فیروزان و مریانج، تکمیل مرکز بهداشتی- درمانی و احداث مراکز بهداشتی و درمانی از جمله پروژه‌های عمرانی آماده واگذاری استان همدان است.

صیدایی احداث پارکینگ طبقاتی، خوابگاه خواهران، تجهیز بیمارستان در شهرستان رزن، مرکز خوداشتغالی و آبرسانی روستایی را از دیگر پروژه‌های قابل واگذاری استان دانست.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با بیان اینکه واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی قانونی لازم الاجراست، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف که دارای پروژه‌های عمرانی قابل‌واگذاری هستند، توجیه شده و سیاست‌های این طرح برای آنان بیان شده است و در مواردی نیز قانون اختیار داده اگر دستگاهی در واگذاری پروژه‌ها مقاومت داشت، استاندار می‌تواند ورود کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ 4 دی 95، کد مطلب: 9510-291-5: www.hamedan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین